Last edited:
XENOMORF skrev:ÅÅÅÅhhhhhh va fint!!!
Det är trevligt med kunnigt folk som inser vilka personer som är viktiga i samhället.....![]()
Nu måste man ju bara gasa lite mer käns det som, ingen press alls...![]()
Någon mer som vill vara med i fancluben? Jag kommer att ta med T-shirts till A-torp i helgen.
![]()
XENOMORF skrev:Någon mer som vill vara med i fancluben? Jag kommer att ta med T-shirts till A-torp i helgen.
Jag skiter i vad det står. Det är ju en T-shirt från "XENOMORF" iaf.McB skrev:Det beror på ifall det står "suporter of" eller "supporter of" på tröjan.![]()
Macho Woman skrev:Jag vill ha en tröja, Patrik! Lidandet är enormt när jag just nu städar garderober och torkar lister istället för att beundra begåvade rr-förare i A-torp.Min imorgon kommer du inte undan mig! Då kommer jag och ropar: "Hej, Patrik!" och hänger omkring dig med beundrande ögon som vanligt.
![]()
Basse_mollberg skrev:åhhh, en t-shirt. Det vore trevligt.. Fast jag är SWT-R Fürsten. Men det är ok va![]()
McB skrev:Det beror på ifall det står "suporter of" eller "supporter of" på tröjan.![]()
Macho Woman skrev:Jag vill ha en tröja, Patrik! Lidandet är enormt när jag just nu städar garderober och torkar lister istället för att beundra begåvade rr-förare i A-torp.Min imorgon kommer du inte undan mig! Då kommer jag och ropar: "Hej, Patrik!" och hänger omkring dig med beundrande ögon som vanligt.
![]()
Jag vill ha en Large...XENOMORF skrev:Nja.....
Då får du pröjsa för den he he....
nädå, det går väl att lösa, kom förbi i depån någon gång bara och säg det magiska lösenordet "elefantarsle" tre gånger så är t-shirten din!![]()
XENOMORF skrev:Nja.....
nädå, det går väl att lösa, kom förbi i depån någon gång bara och säg det magiska lösenordet "elefantarsle" tre gånger så är t-shirten din!![]()
XENOMORF skrev:Nja.....
Cagiva_Mito skrev:det är ju jag som är Xenojag måste ha en tröja
![]()
pris, plats, tid?
XENOMORF skrev:Depån Anderstorp denna helg eller Knutstorp nästa....
Jag bjussar på T-shirten!![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!