hallå. ska förmodligen skaffa en xr125l, finns det ngt bra avgassystem till den?, såg på gianellis hemsida att de hade några, men hittar inga återförsäljare. sen snackades det på en hemsida om att den är strypt i trotteln i förgasaren?
Avgassystem kan du köpa på Lelles mc i uppsala, det är sebring och kostar strax under 3500kr. Det ger väl runt 1hk. Det kanske sitter i ett trottelstopp men det tror jag inte.axello skrev:2176909hallå. ska förmodligen skaffa en xr125l, finns det ngt bra avgassystem till den?, såg på gianellis hemsida att de hade några, men hittar inga återförsäljare. sen snackades det på en hemsida om att den är strypt i trotteln i förgasaren?
Klahr skrev:2346545kanske ingen märkbar effekt skillnad men dert får ett fett fetare ljud och jag tycker att det lätt är värt det ska själv beställa ett snart...
Klahr skrev:2347413ja jätt om man kper en mc för ca 30 000 så kan man nog lägga ut några tusen till på att få ett fett ljud så att man slipper skämmas.
varför lyfta en över 1 år gammal tråd?
Vad spelar det för roll? och vem fan bryr sig.
tänk att jag visste att du skulle öppna din lilla käft
du måste vara trött på livet min lille vän.
Får väll öppna min lilla käft hur mycket jag vill grin olle, gå och gråt för lilla mamma nu.
Nej, jag är inte trött på livet men jävligt trött på dig, du är så jävla störd du vill att alla ska säga till dig vad du vill höra, om någon säger något annat blir du som en 2 åring som inte får godis. Posta inte i ett forum om du inte kan ta konsekvenserna.
tänk att jag visste att du skulle öppna din lilla käft
du måste vara trött på livet min lille vän.
vad hände med min popcornsmiley?![]()
Får väll öppna min lilla käft hur mycket jag vill grin olle, gå och gråt för lilla mamma nu.
Nej, jag är inte trött på livet men jävligt trött på dig, du är så jävla störd du vill att alla ska säga till dig vad du vill höra, om någon säger något annat blir du som en 2 åring som inte får godis. Posta inte i ett forum om du inte kan ta konsekvenserna.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |