Bearing
Gudomlig sporthojare
Löper trotteln lätt om du rör den för hand med vajrarna bortkopplade?
bebbe skrev:2300724Ok, är det en sådan på en Mikuni TM 40 förgasare. Hur funkar denna rull lagring?
andersbrink skrev:2300784En TM40/TMR är inte rullagrad. Däremot en Mikuni HSR och Keihin FCR t.ex. MX-modellen. Kolla in http://www.sudco.com/product.html
Ljunghusen skrev:2297489Härligt!!
LG; Det ska inte vara så
bebbe skrev:2316895Har bytt till en Mikuni HSR 40 förgasare på min XR600 nu och det är som en helt ny hoj!! Motorn uppför sig helt 100 procentigt och inga konstiga saker när man lägger på gas efter att man motorbromsat. Fick faktiskt tom 2,5 hkr mer på köpet
Vill även tacka RG Engineering i Falkenberg för ett kanon jobb med att få allt att funka
Lg skrev:2316955Sluta nu, jag har ägt 2 st och meckat ner båda i molekyler. Det ÄR så.
Som sagt,original förgasaren är och förblir ett skämt.
bebbe skrev:2316895Har bytt till en Mikuni HSR 40 förgasare på min XR600 nu och det är som en helt ny hoj!! Motorn uppför sig helt 100 procentigt och inga konstiga saker när man lägger på gas efter att man motorbromsat. Fick faktiskt tom 2,5 hkr mer på köpet
Vill även tacka RG Engineering i Falkenberg för ett kanon jobb med att få allt att funka
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|