Naderi
Boys just wanna have fun.
- Gick med
- 3 Aug 2007
- Ort
- Helsingborg
- Hoj
- Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
En liten uppdatering. Har nu felsökt följande:
Jordpunkter kollade och rengjorda.
Dubbelkollat gnistan och den finns men är hyfsat svag.
Cdi-boxen skall det inte vara eftersom jag får gnista (kass cdi = ingen gnista)
Ventiljustering behövdes inte = Stod som de skulle.
Bränsle får den.
Gnista får den (Fast lite svag som sagt)
3st olika batterier + startkablar.
Nytt stift.
Komptestet visade "endast" 4kg, vilket jag tycker är alldeles för lite...
Kan någon svara på varför i HELVETE den går att springa igång???!?!
Den går fint när den väl är igång också...
Nu börjar jag bli gråhårig och undrar vad i helvete som kan vara fel, slänger skiten snart!
De som säger Honda bara går o går får gärna börja uttala sig lite nu....
Jordpunkter kollade och rengjorda.
Dubbelkollat gnistan och den finns men är hyfsat svag.
Cdi-boxen skall det inte vara eftersom jag får gnista (kass cdi = ingen gnista)
Ventiljustering behövdes inte = Stod som de skulle.
Bränsle får den.
Gnista får den (Fast lite svag som sagt)
3st olika batterier + startkablar.
Nytt stift.
Komptestet visade "endast" 4kg, vilket jag tycker är alldeles för lite...
Kan någon svara på varför i HELVETE den går att springa igång???!?!
Den går fint när den väl är igång också...
Nu börjar jag bli gråhårig och undrar vad i helvete som kan vara fel, slänger skiten snart!
De som säger Honda bara går o går får gärna börja uttala sig lite nu....