DwD
Med lem
XR650R PoRR fugge +utvärdering och bänkad
*Dynojet på sista sidan*
Gissa om jag vill slänga på den nya fuggen,fan kan det inte bli sommar snart!!
Edelbrock... kolla den där fjädrande skruven som ligger på sidan om.. den skruvar man på ovansidan av fuggen för att ställa in nålen(byter ut bulten),inga jävlandes med munstycken etc.. utan bara för att höjja å sänka nålen
har väntat hela vintern för jag ville känna hur prestandaökningen blir när det är asfalt ute, någon som har någe tipps för att testa om det blir några kusar mer?. typ testa med gamla fuggen hur den lyfter på bakhjulet i 50kmh/tim vs den nya fuggen med samma växel å hastighet eller?
ja jag vet, dynobänk visar exakt men blir inte det dyrt?
*Dynojet på sista sidan*
Gissa om jag vill slänga på den nya fuggen,fan kan det inte bli sommar snart!!
Edelbrock... kolla den där fjädrande skruven som ligger på sidan om.. den skruvar man på ovansidan av fuggen för att ställa in nålen(byter ut bulten),inga jävlandes med munstycken etc.. utan bara för att höjja å sänka nålen
har väntat hela vintern för jag ville känna hur prestandaökningen blir när det är asfalt ute, någon som har någe tipps för att testa om det blir några kusar mer?. typ testa med gamla fuggen hur den lyfter på bakhjulet i 50kmh/tim vs den nya fuggen med samma växel å hastighet eller?
ja jag vet, dynobänk visar exakt men blir inte det dyrt?
Bifogat
Last edited: