Xt125 vurpa

larsson91

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2006
Hoj
ostrypt yamaha tzr 125
aaa inte skojj :gnissla
jag har gjort samma sak med min moppe... men den var ändå inte värd så mycket... men jag lärde mig en läxa

låna aldrig ut nått som går över 50 till en tjej :D

min 125 ska inte många testa det kan jag då säga! :) man lär sig av sina misstag :D

milky-

//LINDAHL
Gick med
15 Nov 2005
Hoj
Aprilia AF1 Replica
dikesmannen

Hur i HELVETE lyckas man få upp en xt i den farten att något kan gå sönder.

// Jimmy och jimmys far som trode xt va en bra hoj att ge till jimmy för den skulle han inte lyckas kvada.

jag kan ju säga som så här att ska ni köpa hoj så ska ni köpa min :p där har ni en riktig 125:A

och till er andra.... jag körde av i ett dike på en blöt grusväg med lite rull på :S kom upp på vägen och fick sladd och ner på andra sidan... flög över och fick cykeln över mig... wille får lägga upp bättre bilder, han är lika bra på att fota som jag är på att köra tydligen :p

//LINDAHL

No_limit

Gula faran..
Gick med
16 Jan 2006
Hoj
Gixxer 600
milky- skrev:
2528466 wille får lägga upp bättre bilder, han är lika bra på att fota som jag är på att köra tydligen :p

//LINDAHL

:tummenupp :tummenupp :7peta

Ja det märkte vi allt..Det vill säga att du kör som värsta cheyen jue.. Men men det kan ju bero på vissa saker som fattas:D :fakta :pannkyss

//Östlund

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
milky- skrev:
2528466 Hur i HELVETE lyckas man få upp en xt i den farten att något kan gå sönder.

// Jimmy och jimmys far som trode xt va en bra hoj att ge till jimmy för den skulle han inte lyckas kvada.

jag kan ju säga som så här att ska ni köpa hoj så ska ni köpa min :p där har ni en riktig 125:A

och till er andra.... jag körde av i ett dike på en blöt grusväg med lite rull på :S kom upp på vägen och fick sladd och ner på andra sidan... flög över och fick cykeln över mig... wille får lägga upp bättre bilder, han är lika bra på att fota som jag är på att köra tydligen :p

//LINDAHL
Hehe min farsa sa något förut om att jag skulle ha en 4 taktare för dom håller bättre jag svarade med att de berode på att dom gick så förbannat långsamt att man inte kom nånstans..

Men tada! nån bevisar att det är möjligt.

De va inte du som försökte bytta din af1 mot min tm va? Jefla dagdrömmare isf :D

Wille.B

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2006
Hoj
XT125X
får jag ta å förklara lite mer nu då.. å ja mer bilder kmr snart..
men för de första så har han ju en egen 125 så då litade ja på att han kunde köra ansvarsfult med min (tydligen inte)... att han körde i diket där han gjordet var oxå klantigt när man kan ta den kurvan i 100 blås å missa dikena!.. å sjrisken ligger på 3000 kr som han SKA betala!

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Wille.B skrev:
2530151 får jag ta å förklara lite mer nu då.. å ja mer bilder kmr snart..
men för de första så har han ju en egen 125 så då litade ja på att han kunde köra ansvarsfult med min (tydligen inte)... att han körde i diket där han gjordet var oxå klantigt när man kan ta den kurvan i 100 blås å missa dikena!.. å sjrisken ligger på 3000 kr som han SKA betala!
Det var ord och inga visor där:tummenupp
Skynda på med bilderna nu:tungan

milky-

//LINDAHL
Gick med
15 Nov 2005
Hoj
Aprilia AF1 Replica
faan wille :p

jag vill bara informera er om att man tar kurvan i 100 km/h om väglaget är som det ska... det var det inte :huvet

//LINDAHL

No_limit

Gula faran..
Gick med
16 Jan 2006
Hoj
Gixxer 600
milky- skrev:
2531527 jag vill bara informera er om att man tar kurvan i 100 km/h om väglaget är som det ska... det var det inte :huvet

//LINDAHL

Säker på de min lille vän??De va ju strålande sol i juli för faan...Å 28 grader varmt...:mattias Snart får vi köra ihop iallfal..till sommaren..det är bara å fortsätta :fyllisar tills sommaren kommer tillbaka...

No_limit

Gula faran..
Gick med
16 Jan 2006
Hoj
Gixxer 600
Paradoxy skrev:
2532370 Är du dum i huvet?

Hmm??är du..Han körde ju inte i 100 för att det var dåligt underlag pucko....:huvet Det var wille som skrev att man kunde ta den kurvan i 100..
Han körde inte i 100 km/h...:fatta!

Paradoxy

Guest
No_limit skrev:
2532406 Hmm??är du..Han körde ju inte i 100 för att det var dåligt underlag pucko....:huvet Det var wille som skrev att man kunde ta den kurvan i 100..
Han körde inte i 100 km/h...:fatta!

Näe, men eftersom han körde av vägen så körde han uppenbarligen för fort för underlaget.

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
Paradoxy skrev:
2532525 Näe, men eftersom han körde av vägen så körde han uppenbarligen för fort för underlaget.

men vi alla kan väl göra felbedömningar ibland?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...