Xt125 vurpa

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
125_next skrev:
2527300 Hehe men asså om han nu frågade och han med xt sa ja så får han skylla sig själv... det är ju likosm hans eget fel inte hans kompis fel

nu vet jag inte hur fan idioten har lyckats med detta men jag tycker det ser ut som han gjort en stoppie lr liknande som gått åt helvete å bara för att man lånar ut hojen så behöver ju inte han som lånar den köra som en idiot å stunta å grejer mä den å sen vägra betala när han ktotalkrachar hela hojen.

är han en shyst kompis så kommer han betala. annars skulle jag gjort som nån sa tidigare. polisanmäl idioten å säg att han tog den. behöver ju inte säga att han typ rånade dej men typ att hojen stog utanför garaget lr nåt mä nyckeln i å kompisen tjata att få köra men inte fick så han sprang ut å tog en sväng ändå. har både gjort de skälv och haft kompisar som gjort de mä mopparna. "lånat-utan-tillstånd" alltså.

Edit. hade tydligen fel. kanske ska börja läsa hela tråden innan jag svarar:D.

Last edited:

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
-
t4pp3r skrev:
2534400 nu vet jag inte hur fan idioten har lyckats med detta men jag tycker det ser ut som han gjort en stoppie lr liknande som gått åt helvete å bara för att man lånar ut hojen så behöver ju inte han som lånar den köra som en idiot å stunta å grejer mä den å sen vägra betala när han ktotalkrachar hela hojen.

är han en shyst kompis så kommer han betala. annars skulle jag gjort som nån sa tidigare. polisanmäl idioten å säg att han tog den. behöver ju inte säga att han typ rånade dej men typ att hojen stog utanför garaget lr nåt mä nyckeln i å kompisen tjata att få köra men inte fick så han sprang ut å tog en sväng ändå. har både gjort de skälv och haft kompisar som gjort de mä mopparna. "lånat-utan-tillstånd" alltså.

Läs om tråden..

Edit: Hehe :tummenupp

Last edited:

Paradoxy

Guest
No_limit skrev:
2533654 Så då är alla som kör av vägen dumma i huvudet och inkompetenta nollor??
:7peta

Ja prulle parkerade ju sin moppe mellan två träd innan han ens hade körkort så det stämmer nog :)

prulle: Jag tycker om dig egentligen. Lite...:gnissla

Wille.B

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2006
Hoj
XT125X
hehe.. de kmr lite mer bilder sen i eftermida har vart bortrest så inte kunnat ta å lägga upp nåra fler bilder... men nu tak vara ett jag inte hade mc:n så var de moppen till skolan nu i morse.. å då fan e de klart man vurpar me moppe helveteet, skrapr upp sidan å slår av en kvartstand :gnissla
ska man skylla på nått så var de det nya däcken som inte hade samma standard som degammla :angel

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Wille.B skrev:
2535566 hehe.. de kmr lite mer bilder sen i eftermida har vart bortrest så inte kunnat ta å lägga upp nåra fler bilder... men nu tak vara ett jag inte hade mc:n så var de moppen till skolan nu i morse.. å då fan e de klart man vurpar me moppe helveteet, skrapr upp sidan å slår av en kvartstand :gnissla
ska man skylla på nått så var de det nya däcken som inte hade samma standard som degammla :angel

hahahaha Fy fan vilken otur man kan ha

No_limit

Gula faran..
Gick med
16 Jan 2006
Hoj
Gixxer 600
Wille.B skrev:
2535566 hehe.. de kmr lite mer bilder sen i eftermida har vart bortrest så inte kunnat ta å lägga upp nåra fler bilder... men nu tak vara ett jag inte hade mc:n så var de moppen till skolan nu i morse.. å då fan e de klart man vurpar me moppe helveteet, skrapr upp sidan å slår av en kvartstand :gnissla

Wille du suger:smasha Skojja ba..:pannkyss
Fan va otur ni två har ni två är nästan som mej å pontus..
Fler bilder...WILLE..

FORSLUND

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2005
Hoj
GSX-R 750, KTM 625
No_limit skrev:
2537991 Wille du suger:smasha Skojja ba..:pannkyss
Fan va otur ni två har ni två är nästan som mej å pontus..
Fler bilder...WILLE..

Linus vi har väll ändå nästan mer otur eller??

// Pontus

Joakim_Lilja

Bidrar till växthuseffekten
Gick med
30 May 2006
Hoj
GasGas 450sm -04
olycksfågel

Wille.B skrev:

känner igen mig här :) först kör jag in i en trottoar, (kollade bakåt, undrade var min polare va. sen svängde vägen när jag vände tebax huvet. = leta blåbär i diket) sen körde min polare sönder frambromsen, och sen innan jag hann beställa nya grejer så skar 125:an. så nu letar man delar te den med, och för 2 veckor sedan vurpade jag för första gången med moppen. detta suger!! :huvet

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Den ser mycket coolare ut på den bilden från sidan nu än när den var okrashad :)

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Loy skrev:
2570963 Den ser mycket coolare ut på den bilden från sidan nu än när den var okrashad :)

Håller med men om man kudne fixa till nån häftig dämp och typ lampa osv skulle den se ball ut

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Du råkar inte gå på ITgymnasiet i Skövde? Borde inte finnas allt för många i trakten som fått för sig att köpa en XT.

Wille.B

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2006
Hoj
XT125X
Estremo skrev:
2571098 Du råkar inte gå på ITgymnasiet i Skövde? Borde inte finnas allt för många i trakten som fått för sig att köpa en XT.

aa jag gick på itgymnasiet har byt linje nu till vadsbo.. varrå har du kollat in min hoj irl :p

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...