Krilllan
Ny medlem
Paradoxy skrev:2533027Jodå, men kanske inte alltid lika grova...
Jasså? Har du kollat på Moto GP nån gång?
Även dem bästa kan misslyckas!
Paradoxy skrev:2533027Jodå, men kanske inte alltid lika grova...
125_next skrev:2527300Hehe men asså om han nu frågade och han med xt sa ja så får han skylla sig själv... det är ju likosm hans eget fel inte hans kompis fel
t4pp3r skrev:2534400nu vet jag inte hur fan idioten har lyckats med detta men jag tycker det ser ut som han gjort en stoppie lr liknande som gått åt helvete å bara för att man lånar ut hojen så behöver ju inte han som lånar den köra som en idiot å stunta å grejer mä den å sen vägra betala när han ktotalkrachar hela hojen.
är han en shyst kompis så kommer han betala. annars skulle jag gjort som nån sa tidigare. polisanmäl idioten å säg att han tog den. behöver ju inte säga att han typ rånade dej men typ att hojen stog utanför garaget lr nåt mä nyckeln i å kompisen tjata att få köra men inte fick så han sprang ut å tog en sväng ändå. har både gjort de skälv och haft kompisar som gjort de mä mopparna. "lånat-utan-tillstånd" alltså.
dezyn skrev:2534418Läs om tråden..
No_limit skrev:2533654Så då är alla som kör av vägen dumma i huvudet och inkompetenta nollor??
![]()
Wille.B skrev:2535566hehe.. de kmr lite mer bilder sen i eftermida har vart bortrest så inte kunnat ta å lägga upp nåra fler bilder... men nu tak vara ett jag inte hade mc:n så var de moppen till skolan nu i morse.. å då fan e de klart man vurpar me moppe helveteet, skrapr upp sidan å slår av en kvartstand![]()
ska man skylla på nått så var de det nya däcken som inte hade samma standard som degammla![]()
Wille.B skrev:2535566hehe.. de kmr lite mer bilder sen i eftermida har vart bortrest så inte kunnat ta å lägga upp nåra fler bilder... men nu tak vara ett jag inte hade mc:n så var de moppen till skolan nu i morse.. å då fan e de klart man vurpar me moppe helveteet, skrapr upp sidan å slår av en kvartstand![]()
ska man skylla på nått så var de det nya däcken som inte hade samma standard som degammla![]()
No_limit skrev:2537991Wille du sugerSkojja ba..
![]()
Fan va otur ni två har ni två är nästan som mej å pontus..
Fler bilder...WILLE..
FORSLUND skrev:2543459Linus vi har väll ändå nästan mer otur eller??
// Pontus
Det där lät lite ghey.No_limit skrev:2544588Det är klart att vi har![]()
De är jag och du mot världen..Å vi gör det bästa av det...
![]()
![]()
Loy skrev:2570963Den ser mycket coolare ut på den bilden från sidan nu än när den var okrashad![]()
Estremo skrev:2571098Du råkar inte gå på ITgymnasiet i Skövde? Borde inte finnas allt för många i trakten som fått för sig att köpa en XT.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |