nick152 skrev:2174895HEJ PÅ ER
UNDRAR OM YAMAHA XT660X ÄR ETT BRA KÖP -04 ,-05:a?
KOLLAT LITE PÅ BLOCKET OCH DOM FLESTA HAR BARA GÅTT MELLAN 100-300MIL.
HAR DOM TRÖTTNAT ELLER BESVIKNA PÅ HOJEN??
MVH NIKLAS TACKSAM FÖR SVAR...
Geronimo79 skrev:2696818
Det är säkert en väldigt bra hoj, håller länge, bekväm osv men har svårt att tänka mig att dra på smilbanden me den vikten/effekten. Finns ju hur många såna till salu som helst (även honda fmx) som bara gått typ 50-100 mil som säljs så tidigt och det tror jag beror till största delen på att det är en slö hoj tyvärr.. AJAJ får väl många comments nu Tror nog mer på xr:en eller alt drz 400:an.. Kolla oxå på Husky 610 nya modeller, läckra o servicevänliga
Geronimo79 skrev:2696818
Det är säkert en väldigt bra hoj, håller länge, bekväm osv men har svårt att tänka mig att dra på smilbanden me den vikten/effekten. Finns ju hur många såna till salu som helst (även honda fmx) som bara gått typ 50-100 mil som säljs så tidigt och det tror jag beror till största delen på att det är en slö hoj tyvärr.. AJAJ får väl många comments nu Tror nog mer på xr:en eller alt drz 400:an.. Kolla oxå på Husky 610 nya modeller, läckra o servicevänliga
Stoppsladd skrev:2696936Jo du har nog tyvär alldeles rätt. Men den blir som sagt rätt OK med lite modifikationer. Samt att det tilltalar den som inte vill skruva hela tiden. skulle vilja se en husa eller KTM som är helt oskruvad vid tex 1000mil?
Geronimo79 skrev:2696960Beror ju på vad man har för endamål, vill man toura mil efter mil bara eller vill man ha så roligt som möjligt? Är man osäker på om man vill ha race eller touring så är väl tipset ktm 625/660 där det är helt ok serviceintervaller..
Stoppsladd skrev:2696995Sant. Den är ju helt klart mera touringvänlig det är den.
Men den toppar ju typ strax över 180 med originaldrevning och en lagom fet gubbe på
Frasse Fräs skrev:2697619Tjena!
Funderar själv på en xt men den stora frågan är ifall man ska satsa på en X eller R. Kommer att köra landsväg mest. Vad gör dom skilda storlekarna på hjulen(det enda som skiljer?) för skillnad? Tacksam för svar.
XT660R Motor -Ullis skrev:2698117Enligt länsförskringar går inte XT-X under offroad, däremot XT-R.
Enligt Bilsport & Mc går båda att teckna som offroad.
Är därför även jag nyfiken på vad som skiljer dessa två modeller åt, förutom hjulen då?
Ullis skrev:2698117Enligt länsförskringar går inte XT-X under offroad, däremot XT-R.
Enligt Bilsport & Mc går båda att teckna som offroad.
Är därför även jag nyfiken på vad som skiljer dessa två modeller åt, förutom hjulen då?
Crille_ skrev:2698569Ah, jag har R ståendes i garaget, dock inget kort men teorin är avklarad.. Följer såna här trådar med stort intresse.
Stoppsladd skrev:2698906Du vet väl att det finns en jätte tråd om xt660?
Annars har du detta xt660 forum www.xt660.com
med skandinavisk forumdel som jag är moderator för
var o kollade på en 08a idag, igentligen var jag ute efter en KTm 640.
Men jag blev allt lite sugen på xtn.
Bra ,mycket billigare än en ktm 690.
fasen vad svårt det ska vara
TOlf
var o kollade på en 08a idag, igentligen var jag ute efter en KTm 640.
Men jag blev allt lite sugen på xtn.
Bra ,mycket billigare än en ktm 690.
fasen vad svårt det ska vara
TOlf
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |