...Det stämmer Viktor!
Har börjat slipa och polera lite på kompressor huset till turbon också...
Måste komma förbi dig Viktor och hämta de blästrade delarna så jag får prova hemma coatingen, hoppas det blir bra
Snyggt Tommy Det verktyget behåller Du, så jag vet var det finns att låna när man behöver det Men visst var det bara fjädrarna Du bytte, inte köstade Du väl på Dig Öhlins-cartridge också?
Du får rita en bild hehe
Har tänkt att beställa en laminova vatten/oljekyl, vilken storlek på anslutning ska man ha ut/in på oljan?
Hade även tänkt svetsa om i oljetråget då de fuktat i sommar (oljereturen från turbon), så nu blir det som jag hade planerat från början med an10 svetsmuttrar.
Tänkte man skulle passa på att beställa svetsmuttrar och försöka sig på en övergång från de gamla anslutningarna till oljekylaren, men vilken storlek ska man ha på de?
hej
ta kontakt med denna killen,fixade min kyl på ett par dagar fick den levererad hem utav honom personligen
så säg att du har sett lylarna på peters hos hayabusa
Du bör nog bränna ur köksugnen lite innan fjällan ställer in en sockerkaka i den igen, det frigörs en massa skit ur coatingen när den härdas som inte är speciellt nyttigt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|