Yamaha Center som alternativ plats till standvägen

Status
Ej öppen för fler svar.

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Lite inspiration från Snaijks inlägg..

Jag har aldrig kört TT från strandvägen och var antagligen knappast född när TT började köras fniss, ja smått 'ironisk'. Men jag minns hur känsligt det var för ett år sedan när jag och kriss var dem första som började leta körningar på forumet här och ville slänga upp årets först TT..

Så det jag menar är att TT ska man nog låta vara som den alltid varit, verkar ju vara lika mycket folk som kör TT och gjort under många år som sitter på forumet och som inte sitter på forumet, TT är TT verkar det som, vilket jag har full förståelse för. Jag vill inte låta som någon som som suttit här 2månader och försöker styra stället även om jag vart positiv till VISSA förändringar.. Bara under de 14 sista månaderna som jag blev aktivare här (dvs började köra med folk härifrån) så har det hänt grymt mycket.

Bara mina ord och funderingar

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
Man jävlas inte med moder natur, På samma sätt jävlas man inte med TT. Tisdagsturen enligt MIG borde få ha kvar sin heliga plats, Strandvägen. Min 50öring..

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Strandvägen norrut via Laröd ut mot väg 111 misstänker jag du syftar på. Alla har väl noterat att man renoverat strandvägen t om Pålsjöbaden inför den här säsongen?

Det kommer säkert att bli en trevlig samlingsplats i år. Förra året var det ju inte så trevligt att vistas där. Då liknade det mest en byggarbetsplats.

Enda anledningen att vi inte samlades där förra året var ju att det just var en arbetsplats.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Last edited:

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Enda anledningen att vi inte samlades där förra året var ju att det just var en arbetsplats.

Jag vet. Inte ens som boende i området gick man promenader åt det hållet om man inte skulle upp i Pålsjöskog. Inte helt övertygad om vad man skapat. Just nu liknar det en stenöken. De där "järnställningarna" förstår jag inte riktigt syftet med. Hoppades att det skulle vara byggskelett till kiosk eller något, men det ska tydligen vara utsmyckning. :näsblod

Robz

Guest
YC...?
Jag kör ju för fan Sukisuki - går ju då inte att utgå från YC fattar ni väl! :mad:

SV (om jag får tummarna loss i år) :tuttar

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:tummenner Den här tråden skall stängas ner,..
Det finns inte mycket att diskutera om,.
klart TT';n går från Strandvägen som alltid,..
Nu!,. Snackar jag om Tisdagarna,.
Alla som står stilla & inte kör Poserar var dom än står,...

• Gilla
Reaktioner: VBK
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år