Yamaha dt 125 X -05-06

simon_svensson

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2006
Hoj
cbr
Tjena.

Jag funderar på att köpa mig en dt 125 X 05 (dvs, supermotard) och jag undrar vad ni tycker om den. Är det något att satsa på? Hur många hästar har den ostrypt? Var kan man köpa trim till den?

Nämn gärna så mycket för- och nackdelar ni kan komma på! är tacksam för exakt alla svar!

Mvh Simon :)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Tjena.

Jag funderar på att köpa mig en dt 125 X 05 (dvs, supermotard) och jag undrar vad ni tycker om den. Är det något att satsa på? Hur många hästar har den ostrypt? Var kan man köpa trim till den?

Nämn gärna så mycket för- och nackdelar ni kan komma på! är tacksam för exakt alla svar!

Mvh Simon :)

Kan inte så mycket för och nackdeler med den.

Men den går bra. Provade en polares dtx i sommras och den gick absolut helt okej, riktigt kul att köra. Tror det var gianelli på den med, nått effektrör iaf.

Fint ljud och bra drag hela vägen genom registret. Sen behöver jag väl inte ens nämna att det är grymt snygg?

henrik414

Henkiboy
Gick med
7 Nov 2006
Hoj
Yamaha Dt125x
HIHIH;D YAMAHA DT125X for lajf haha jag har en sån;D skit härlig.. Har kört lite precis bara utan för huset och åkt en sväng.. Så jävla härlig får jag säga.. Själv har jag beställt ett dep pipes men du kan även köpa gianelli som Niklas sa. Dep pipe kan du köpa på www.dirtbikestore.com hmm vi får se hur lång tid det tar för det att komma.. Har väntat i två veckor nu. ;D annars får jag säga att dtxen är bekväm o ja;D hehe Jag tog bort bo*g läppen och byggde en egen skylt hållare för den är skit ful orginal hållaren tycker jag iallafall hehe.. Mvh Henke

BÖRJAR ÖVNINGSKÖRA NU I MARS DEN 14:e

yamaha_nisse

Juden i ditt hem
Gick med
2 Mar 2007
Hoj
Yamaha DT125X
jag funderar även på denna hoj, men har tittat lite på deras hemsida och såg att de har tagit bort Yamaha DT125, har den slutats att tillverka?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...