Yamaha Dt 125

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
granath_ skrev:
va fan säger du då :tungan ta din plastraket och kör upp den nån stans :fatta! det måste ju vara roligare med en offroad 125cc iaf. kanske när man kommer upp runt 600cc kan jag tänka mej att ha en sporthoj, men det lär ju bara vara tråkigt när det gäller så pass små motorer?? :va rätta mej om jag har fel? jag tycker iaf. att det verkar roligare att kunna ta ut hojen i skogen och leka lite?? :yoparty

alltså vem fan vill vara i skogen, kulare att pressa hojen i en högfartsvänster...skogen.. :rofl

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
skog är skitkul, men det snackas om högfartsvänster, en fin kurva på grusväg med lite lagom släpp på bakhjulet slår allt av asfaltskurvor..

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
Mito mannen skrev:
Instämmer!

Men dom som åker offroad kanske har för slappa underarmar för att kunna sitta framåtlutad på en sporthoj :rofl

Jag kör offroad för att jag är för lång för att köra sporthoj. Fast jag skulle iofs köra offroad även om jag var dvärg

Jonathan

Guest
granath_ skrev:
va fan säger du då :tungan ta din plastraket och kör upp den nån stans :fatta! det måste ju vara roligare med en offroad 125cc iaf. kanske när man kommer upp runt 600cc kan jag tänka mej att ha en sporthoj, men det lär ju bara vara tråkigt när det gäller så pass små motorer?? :va rätta mej om jag har fel? jag tycker iaf. att det verkar roligare att kunna ta ut hojen i skogen och leka lite?? :yoparty

tss. blir svårt då den är så vacker så jag knappt vågar ta i den :tungan

är det jobbigt när hårdtrimmade DT:s, Drac o allt vad dom heter kommer och kör om dig.. på halvgas :hihi

nej men skämt åsido, visst skulle jag kunna ha en offroad hoj (då helst en 4-takt) och puttra omkring med. men jag skulle nog lessna efter en 2 mil ungefär.

men men, det är upp till var och en :)

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
Mito mannen skrev:
tss. blir svårt då den är så vacker så jag knappt vågar ta i den :tungan

är det jobbigt när hårdtrimmade DT:s, Drac o allt vad dom heter kommer och kör om dig.. på halvgas :hihi

nej men skämt åsido, visst skulle jag kunna ha en offroad hoj (då helst en 4-takt) och puttra omkring med. men jag skulle nog lessna efter en 2 mil ungefär.

men men, det är upp till var och en :)

Snälla, nämn inte drac eller andra mopeder här. Nån kanske :zpy

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...