Yamaha dt125x -05 trim

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Loy skrev:
2667909 Ja, lägg pengarna på bensin istället :tummenupp
Håller med. :tummenupp Känner du att du inte vill spendera så mycket pengar på delar, kör upp dom istället (pengarna alltså :hihi) . Men det är klart, har du nu en budget som klarar sig så hade väl inte en effektpipa suttit fel. Men vilken som är bäst... :gnissla

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
byskebon skrev:
2668795 jävlar vilken "båge" de var på sadeln.. är det för att den är höjd?
ne jag slog över i sommras å då blev det sådär, personligen tycker jag den ser mer crossig ut men det är ju en smaksak..

henrik414 skrev:
2668926
Mr EmCom skrev:
2668574 asså personligen så räcker det med ljudämparen, eller ja om du ska avstrypa den så blir det ju lite jobbigt å skära upp kröken. ett fatbar styre, å annan bakdel. så har du en grymt snygg moppe.:tummenupp

huh? det är ingen moppe.. det är en 125:a jag har.. ska lämna in mitt orginalrör på blästring o sen måla det svart.. sen få ett nytt cross styre,
allt under 1000cc och utan turbo är moppe :fakta

Last edited:

NOspeedlimit

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
dt125 r + fiddy= sant
Hmm jaa Arrow verkar rätt bra faktistk men fick du plugg i ditt när du köpte de?
och någon som vet om man kan köpa underliggande rör till yamaha dtx?

jopps, det finns det allt:)

3ymy5w4.jpg

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
är inte det där bara en äldre Dtr med motardhjul och annan mindre snygg styling?

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Ursäkta en korkad fråga. Du vill smälla på ett effektsystem för runt ca 3k och sedan köra pluggat och således strypt?

Det är ju värre än att enbart vara killkompis till Scarlett utan att pippa, det är ju som att vara killkompis till henne och sätta på hennes hund.:va

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2711250 Ursäkta en korkad fråga. Du vill smälla på ett effektsystem för runt ca 3k och sedan köra pluggat och således strypt?

Det är ju värre än att enbart vara killkompis till Scarlett utan att pippa, det är ju som att vara killkompis till henne och sätta på hennes hund.:va
:rofl :lol the man got a point :hihi

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Ursäkta en korkad fråga. Du vill smälla på ett effektsystem för runt ca 3k och sedan köra pluggat och således strypt?

hahahahhahahahaha,:rofl . Varför vill man ha ett underliggande blås på sin MC? Kan det bli mer moppefucko? Om du vill ha ett bröligare ljud, köp en moppedämpare för dom läcker ju som soll.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln