Biltema vet jag inte men MGS12B-4 heter det hos Dynavolt..Lämnade lyset på, över en vecka. Nu är batteriet slut, färdigt och klart!
Vilket Biltema batteri passar i min FZ6 2007? Hittade ingen vettig info på google så jag tillfrågar forumoraklet.
//K
jag börjar bli sugen på en crossplane motor .. yamaha verkar inte ha några planer på att släppa en fz1 med crossplane dock
Det har jag hoppats på sen R1 -09 kom med den motorn. Då hade jag bytt direkt. Sugen på nått nytt men vet inte vad jag vill ha. Tycker det är lite trist att FZ:an sett likadan ut sen den kom. Synd att närmaste ducce ÅF ligger 15 mil bort annars skulle det nog blitt en Ducati Streetfighter
hej alla glada
köpte mig en fz6s 2004:a nyligen
är ute efter en magkåpa.några tips om vart jag kan hitta en sådan?
eller annan "styling" till denna modell
Ni är bortskämda med avstånden i söder har 8 mil för att köpa kortkallsonger och 22 till service på både bil och mc om man vill ha märkes service
Det har jag hoppats på sen R1 -09 kom med den motorn. Då hade jag bytt direkt. Sugen på nått nytt men vet inte vad jag vill ha. Tycker det är lite trist att FZ:an sett likadan ut sen den kom. Synd att närmaste ducce ÅF ligger 15 mil bort annars skulle det nog blitt en Ducati Streetfighter
Kan man få kopplingen på FZ1:an att ha mindre motstånd i fjädern ? Så det blir lättare att dra in kopplingshandtaget ?
Kan man få kopplingen på FZ1:an att ha mindre motstånd i fjädern ? Så det blir lättare att dra in kopplingshandtaget ?
Hej!
Förra veckan blev jag ny ägare av en Yamaha FZ1-n 2007 med lite godis så som Yoshimura TRC och Power commander III. Haft en TRX850 -97a innan som funkat kanon men som nu får göra plats för FZ1an.
Ni som äger en liknande, något som kan vara bra att veta?
Tur att man inte längtar till våren...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |