Malt
Medlem
bild och länk?
Har lagt upp det tidigare i den här tråden men jag kan göra det igen ikväll när jag kommer hem.
bild och länk?
Mellan 2500 och 3500 beroende på varSka snart in på 3000-mila service. Vad kan man räkna med för kostnad?
Du kan ta med egen olja så går kostnaden ner lite.Mellan 2500 och 3500 beroende på var
Du kan ta med egen olja så går kostnaden ner lite.
Funderar på att göra det själv istället, vad behöver verkstaden göra för att kunna "stämpla"?
Gud vilken bra tråd! har fått problem med min FZ6-N 2006a
http://www.sporthoj.com/forum/showt...Z6-2006-Br%E4nslepump-eller-annat-fel-Hj%E4lp
Innan ni går in på tråden vill jag bara ge en kort beskrivning av mitt problem och vad jag har kollat på.
*ca 900mil
*Gick bra i Torsdags
*Gick inte alls på Fredagen
*svår att starta, efter ca 10 försök når den kanske 1k rpm på tomgång, 10 till och man kan gasa Försiktigt upp till ca 2-3k
*När man gasar kan man max använda några få % gas, annars så tvekar den o självdör, den typ "bööar"
*Soppa pumpen går alltid igång, har tömt tanken och kollade så den pumpade bränsle undertiden, bensin strålen ökade rätt bra i styrka när jag slår på tändningen samt när jag försöker starta (såklart startade den inte då bensin slangen var urkopplad, men den satte tryck på soppan i alla fall.
*Har kollat säkrings boxen på högersida under tailen, alla är hela
*Är kluven vad mitt problem är, kan någon hjälpa mig med ideer?
Mvh
Jesper
Kolla ventilerna. Är slangen hel till MAP-sensorn? Sitter insuget i insugsgummina ordentligt?
Angående LED-baklykta... Jag köpte min på eBay av "lightsforbikes". Tror att det är samma säljare och produkt som du hittar här: http://www.whitelights.eu/product_i...euchte.html/XTCsid/iubn61nlcqdjcajv82krmlrhj7Har du ingen bild att posta, och en länk till den du köpte? funderar på detta som en lämplig vintersyssla
Krashpuckar och annat som kan minska skadorna om oturen är framme... Någon som kan rekommendera några särskilda för FZ1-S?
Jo... tänkte på lite mer prisvärda eftermarknadsprylar, kanske eBay.Finns som orginaltillbehör, typ lika dyra som en självrisk...
Jo... tänkte på lite mer prisvärda eftermarknadsprylar, kanske eBay.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|