Letade precis efter blocket-annonsen, Arnold verkar ha lagt ner verksamheten. Nån som fortfarande har hans nummer ? http://global.ebay.com/SBK_LEOVINCE_YAMAHA_FZ6_FAZER_S2_filtro_aria_bmc_incluS/330362082354/item
Inte nån risk att man åker på en tull om man köper denna? den är ju i Italien
vad tycker du om blinkersen?
nej det e ingen tull då. Bara köp. Eller maila och fråga om det ingår ersättningsrör till katalysatorn
Jorå, de var snygga...
MEN min tanke var typ dessa:
http://www.watsendesign.com/Yamaha_Products/FZ1/FZ1.htm
//cage
Årets första tur gjord, 0 gradigt men vafan... Grabbarna på yamaha sa bara ordet "respekt" å Chefen för yamahacenter tvättade av hojen åt en :9 bra service.
Har slagit ur sista katten,rensat blinkers å speglar fram samt kortat leo vince pipan 11cm.. hoppas det ska lösa ut ett goare ljud.
Även efter denna runda blivit hundra att en FCE ifrån Ivan måste beställas.
Årets första tur gjord, 0 gradigt men vafan... Grabbarna på yamaha sa bara ordet "respekt" å Chefen för yamahacenter tvättade av hojen åt en :9 bra service.
Har slagit ur sista katten,rensat blinkers å speglar fram samt kortat leo vince pipan 11cm.. hoppas det ska lösa ut ett goare ljud.
Även efter denna runda blivit hundra att en FCE ifrån Ivan måste beställas.
Håller med de andra... RESPECT!!!
Du får låta oss veta hur det går på besiktningen!
Det fattas den en drevning, men 16 är påväg " får se om det räcker"
Och mittsverigebanan.. hm kanske, täcker bilsport&mc bankörning då ?
[YOUTUBE-ID]xNVBbIYlsGQ[/YOUTUBE-ID] bra att kunna
Tänk på att försäkringspremien är dubbelt så hög på S2, så om du vill köra mer och betala mindre försäkring så leta efter 78hk modellen och ta bort stoppen på gasvredet.
Jag vet inte om du får ut alla 98hk utan att justera upp bränslemängden också, men du har iallafall några tusenlappar till att köpa bensin eller MC kläder för.
//K
Jag ska ta bort stoppet på min i veckan (förhoppningsvis) efter fina tips från de andra här inne. Några frågor dock:
Hur har ni tagit bort den? Filat? Böjt? Sågat?
OM man nu behöver justera bränsle upp/ner m.m, hur kommer man åt de inställningarna, och hur man gör?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|