nu så sitter det där...
Jag tycker att det passar grymt bra. Helt rätt look!
Har du i db-killern?
nu så sitter det där...
Jag tycker att det passar grymt bra. Helt rätt look!
Har du i db-killern?
Hej alla.
Den här veckan fick jag min fz1'a 2007, med ca 960 mil på mätaren, hämtade den i torsdags, och i går va jag ute på en 26 mils tur (förste längre turen med hojen, har annars vart lite småkörning i samhället). Vilken hoj!!!! Man sitter godt, går som et skott, gött med krut i motor, och den är så otrolig fin!!
Så måtte bara få skriva av mig lite igjen, är så j***a nöjd nu!!!!
Någon som vet hur man plockar fram ström till en GPS på hojen? Måste man lämna in den för att fixa det eller kan man göra det själv?
Jag satte ett relä tog 15 matning från halvljuset 30 från batteriet,säkrade upp . Klart...
Är på jakt efter en FZ1 N. Är det någon som har en till salu eller känner någon som ska sälja hör gärna av er!
/Patrik
Funderar på att köpa http://www.kjell.com/?item=48197&path=552500000,553500000 för att se om jag måste sätta tillbaka originaldämparen innan jag åker till Nurnburg. Någon som testat den och har erfarenhet av den?
Nu är jag ingen expert på området, men jag hade inte köpt den. Anledningarna är många men som exempel verkar inte finnas ett "MAX HOLD" läge. Inte av vad jag kunde utläsa i manualen. Det innebär att den bara visar det momentana värdet, fast man kanske är intresserad av det högsta värdet man uppnåt under en viss period. Dessutom, analog visare där du i princip måste veta vilket register du ligger inom redan innan du ska mäta känns lite 80-tal... Man vill inte vara tvungen att stå och stirra på mätaren hela tiden! Finns digitala men de kostar väl några hundralappar extra.
Hur gör de mätningarna nere i Tyskland? Är det stillastående eller drive-by?
Var på Bike i Trollhättan idag och såg att de säljer nya -09r för 99 tkr.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |