Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
micce33 skrev:2335805Hejsan!
Jag ska inom kort köpa mig en båge, och jag vill börja med en 600 kubikare..
Har tänkt mig en Yamaha FZ6-N och jag tänkte höra om ni vet något om den?
Eller har ni andra förslag på streetfighters i 600 klassen?
Tack på förhand!
Micce
Gottschalk skrev:2336640
Har du banambitioner så tycker jag duccen är klart bäst, riktigt lättsvängd och smidig, dock så är den för liten för mig(182cm lång), annars en kanonfin hoj med riktigt bra andrahandsvärde !!
bagerah skrev:2336820humm Jag e 189 cm och viker ihop mig på min 900 utan några problem, krämpor eller andra obehag.
Har i o f s möblerat om sittställningen lite med clipon styre, men inte flyttat fotpinnatna ännu. Men jag minns inte att jag upplevde det som störande.
Gottschalk skrev:2337019Du har helt rätt ! Jag har i stort sett bestämt mig för att byta till en s2r 800, och på den sitter jag helt perfekt! Skiljer 2cm i sadelhöjd på dom och det är det lilla som gör det.![]()
Henning! skrev:2336650Jag körde den för första gången i onsdags! Skitkul hoj!
Det gick att både busa och köra fåntouring.
Man kunde både slanga långt och även haka på folk som skrapade knäna på Bogesund!
Köp och njut!
/Henning!
KimL skrev:2337888En liten undran bara, hur kör man "fån"touring? Är det när man kör riktigt riktigt slött på högsta växeln?![]()
Henning! skrev:... förortsuppkomlingspräktigt...
Henning! skrev:2338191Fåntouring är när man kör som om man är nöjd med att faktiskt hålla hastighetsbegränsningen och dessutom försöka att förortsuppkomlingspräktigt se ut att njuta av det.
/H
micce33 skrev:2337999Tackar för så många svar, vad jag får ut av det här är att det verkar vara mest negativt med den... :-/
Finns det ingenstans man kan se prestanda på motorcyklar, för jag är nyfiken på vad den göra göra 0-100 och toppfart osv...
Jag känner verkligen att jag vill ha den, är det ett dåligt köp eller vad? :-/
KimL skrev:2338441Hahahahaha!!!!![]()
Tackar för det, då har man lärt sig något nytt idag med, samt ett helt nytt svenskt ord "förortsuppkomlingspräktig".. den var bra den
Du kan säkert hitta på google om du gör liten sökning efter spec på hojen där, annars så är väll ett tips att kolla med bike. Man kan ju köpa alla gamla recensioner utav dom om man vill för en liten slant. Kolla i deras test tidning, där brukar vara med en lista över alla hojar dom testat samt vilket nummer det är med i. Sen är det bara att tala om vilket test man vill ha. Kolla efter jämförelse testerna där hojen är med, där brukar dom ha testat 0-100 prestandan på hojarna samt massa annat roligt
MVH
Kim
micce33 skrev:2337999Tackar för så många svar, vad jag får ut av det här är att det verkar vara mest negativt med den... :-/
Finns det ingenstans man kan se prestanda på motorcyklar, för jag är nyfiken på vad den göra göra 0-100 och toppfart osv...
Jag känner verkligen att jag vill ha den, är det ett dåligt köp eller vad? :-/
micce33 skrev:2335805Hejsan!
Jag ska inom kort köpa mig en båge, och jag vill börja med en 600 kubikare..
Har tänkt mig en Yamaha FZ6-N och jag tänkte höra om ni vet något om den?
Eller har ni andra förslag på streetfighters i 600 klassen?
Tack på förhand!
Micce
Gottschalk skrev:2344210Går som en r6:a ungefär, om inte snabbare, typ 3,2 sec 0-100.
Mvh Martin Gottschalk
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning