Fick erbjudande om en Yamma med 5000mil på mätaren från -90 för 25 lakan som alternativ till den gixxer 1100 som jag spekulerat på. Villrådig eftersom jag inte kan något alls om Yamahan verkar dock prisvärt. Synpunkter mottages!
Är ganska lång, 184 cm, ang körställning. Gixxern var från -89 och borde vara en mer antik konsruktion. Sämre hoj till högre pris tror jag.Poacher skrev:fel forumdel gentligen.
Som det står ovan, den modellen börjar gärna dra olja på aldre dar, då måste den honas om och ringarna bytas.
Beroende på hur gammal den gsxr1100 du menar så var FZR en modernare hoj, idag är den en osmidig kluns men då var den en supersporthoj.
Man sitter dåligt på den tycker jag, den har den klassiska sadeln långt från styret ställningen som var vanlig då (smaksak).
Motorn är iaf stark och bra och finns väl kvar än om Thunderace tillverkas fortfarande.
Körde FZR 1000 -88,förut.Fin maskin,lite framtung bara.Annars kanonbra i motor.Var bara noga me å kolla v-xllådan.Ettan te tvåan kan kärva,eftsom man försökt "tvinga! upp den på bakhjulet.(ett tips ja fått fr en yama-säljare.)perasper skrev:Synpunkter mottages!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|