Kan tyvärr inte hjälpa dig med strypningen men kan jag få fråga dig vad du betalade för hojen?
Har en fzr600 92 som är stryp till 35kw som jag tänkte sälja och undrar vad jag skall sätta för pris...
Den lösa slangen ser ut att vara en vajer som går till gasarna. För att ställa tomgången. Om jag inte ser fel.
Vilka i Sverige körde SuperBike 1988/89/90/91..... Typ RC30, FZR750R, OW01, ZXR750R, GSXR750R, YZF750 osv;
Är detsamma delar som FZR 1000 eller FZ 750 så är det troligtvis inga problem att få tag på nya delar i Sverige. Går nog att klura ut vilket här https://www.shopyamaha.com/parts-catalog/lines/street-mcyFZR 750 1988. och Bimota YB4ie 1988 med samma FZR750 motor
Har en startmotorkoppling som inte fungerar särskilt bra. Hur ser den ut på denna motor. Är detnågot man justerar eller är det bara till att byta ut grejer/delar. Finns det delar att få tag på nya eller är det begagnade som gäller? Mvh Toyman.
View attachment 439703
View attachment 439704
Är detsamma delar som FZR 1000 eller FZ 750 så är det troligtvis inga problem att få tag på nya delar i Sverige. Går nog att klura ut vilket här https://www.shopyamaha.com/parts-catalog/lines/street-mcy
Hej
Någon som vet bromsok från andra hojar som är bättre än fzr ?
Skullle vilja ha mer bett i det hela så att säga .
Helst något som mer eller mindre passar rakt av eller med så lite ingrepp som möjligt
Har en fzr 1000 exup 1992
Tackar på förhand??????
Hej Nisse HT, tack. Hittade delarna som jag tror felar. Men de är slut och görs väl inte längre. Det är ju 30 år gamla grejer.... Mvh Tony
Troligen alla som inte är radialmonterade. Yamaha har kört med 100 cc på bultarna och i princip samma offset från Hedenhös fram till radial-ok. Så det brukar funka bra fram och tillbaka lite hur som på hojar från - 90 till - 02.jag hade r1 ok på min. passar rakt på, inte helt hundra på vilka årsmodeler som passar.
Hej
Någon som vet bromsok från andra hojar som är bättre än fzr ?
Skullle vilja ha mer bett i det hela så att säga...
Vad kör du med för belägg?
det kvitter...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar