En gissning är att vi fortsätter att köra, och köra, och köra.....
Förbud mot bensin är ett större hot, med tanke på produkternas livslängd.
Jag har korv i min ryggsäck när vi åker till fjällen, många med andra märken har kolvar istället
På en skoter?Jag har drygt 2.000 mil kvar till första ventilkollen. Du då?
Jag har bra precis 3000mil kvar ?Jag har drygt 2.000 mil kvar till första ventilkollen. Du då?
Snöskotermarknaden är ändå mikroskopisk world wide, så det blir sannolikt ingen skillnad för Yamaha.Sjukt trist, men ska de bygga R1 och musikinstrument fortsättningsvis?
Snöskotermarknaden är ändå mikroskopisk world wide, så det blir sannolikt ingen skillnad för Yamaha.
Men det kan vara tråkigare för till exempel Yamahacenter här uppe, som troligtvis har en stor del av vinterns omsättning från snöskoterförsäljning.
På en skoter
Jag har bra precis 3000mil kvar
Det är väl något klimatskit som vanligt, eller så har någon kommunikatör räknat ut att kvinnliga snöskoterkunder är för få så de lägger ner i protest mot förlegade normer.Snöskotermarknaden är ändå mikroskopisk world wide, så det blir sannolikt ingen skillnad för Yamaha.
Men det kan vara tråkigare för till exempel Yamahacenter här uppe, som troligtvis har en stor del av vinterns omsättning från snöskoterförsäljning.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|