Var lite sugen på comfort dynan, men läste att den tar in vatten i sömmarna så jag fegade ur. Jäkligt snygg dock☺
Min komfortdyna tar inte in vatten och den är snygg, men inte mycket skönare än original och inte värt pengarna.
Var lite sugen på comfort dynan, men läste att den tar in vatten i sömmarna så jag fegade ur. Jäkligt snygg dock☺
Jag har köpt Givi Trekker och ett adapterkit till mina Yama-fästen (som följde med de mjuka originalväskorna som såldes på erbjudande i våras. Bra pris i Italien. Funkar super.
View attachment 423567
Hur fungerar TCS?
Hindrar bakhjulsåkande?
Sladd?
Spinn?
View attachment 423517
Sw-Motech väskor kan kanske vara nåt? Dom som är mjuka med dragkedja är inte mycket att hänga i granen om jag får säga mitt. Går ju öppna dom med en vass nyckel eller kniv utan att nån hör det. Samt att dom är väldigt ömtåliga, skulle rekommendera iaf plastväskor.
Jag kan ej säga om sw-motech är bra eller inte, men hitta denna bilden på någon sida för ett tag sen.
På tal om motech, jag har läst att Yamahas "orginalväskor" är exakt samma som motechs aero förutom en liten logga då.
View attachment 423588
Det stämmer säkert som du säger, bmw låter ju touratech bygga väskor till några av sina hojar. Ktm har ett liknande upplägg med touratech mm. Jag tänkte mest på skillnaden mellan tyg och plast/plåt väskor. Jag tycker dom i tyg saknar en hel del och att det är värt att köpa lite dyrare för man får så mycket mer i slutändan.
Ok, missade det. Paketet SKALL flyttas in, ett måste. Funderar dock på att användakolla inlägg #18 samt #22 för att se hur det blev
Tänk bara på att inte köpa för stora miniblinkers pga avståndet till packväskorna.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |