Sir Junior
Gubbräser
Inser att jag får uppdatera en hel del info, nästa år kommer jag att "glida" runt på en MT-10:a
Det blev Svedea! Hojen står i garaget och gottar sig nu!
Vilken färg har du på din nyinköpta MT-10?
Måste ju hålla utkik efter dig i sommar
En blå 2017 har jag köpt
Vad kör du?
Idag kör jag en xsr900 men tanken är att det blir en MT-10 framöver. Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa en i år eller vänta tills nästa år och köpa nästa generation.
Såg att försäkringen hade gått ner för 2020. Den låg på runt 7k innan jul och nu när jag kollade så skulle det kosta strax över 5k med helförsäkring hos svedea
Är det verifierat att det kommer en uppdatering på modellen nästa år?
Enligt några återförsäljare jag pratat med så lär det komma en uppdatering nästa år om man ska se det rent historiskt.
Dagens modell klarar väl inte ens Euro 5?
Jag kan bekräfta att de har sänkt försäkringen på mt10.an till iår på svedea eftersom jag fick info om det idag.Idag kör jag en xsr900 men tanken är att det blir en MT-10 framöver. Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa en i år eller vänta tills nästa år och köpa nästa generation.
Såg att försäkringen hade gått ner för 2020. Den låg på runt 7k innan jul och nu när jag kollade så skulle det kosta strax över 5k med helförsäkring hos svedea
Jag kan bekräfta att de har sänkt försäkringen på mt10.an till iår på svedea eftersom jag fick info om det idag.
Helförsäkring 5.4k, 4k självrisk. Södra Sverige 30år
Inte alls farligt då jag jämför mot Ninja1000 sx (som jag skrotade förra året)
4.3k hel.
Skickat från min EML-L29 via Tapatalk
Hmm, min magkänsla är att jag får se till att provköra en mt10 inom kort... Bara fixa ny utrustning först.Vilken fantastiskt skön hoj!!
40 mil rätt kalla mil den senaste veckan! Det var länge sen jag gjorde så många spontankörningar och hade sånt flin på läpparna
Hmm, min magkänsla är att jag får se till att provköra en mt10 inom kort... Bara fixa ny utrustning först.
Hade fronten sett annorlundare ut så hade den definitivt varit ett säkert kort. Det är egentligen det enda som bekymrar mig, eller ja, förbrukningssiffrorna också men de kan man säkert leva med.
Skickat från min EML-L29 via Tapatalk
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |