NeO
Krash Kungen!
Härligt!
Kan bli riktigt nice!
Bra Ravis.
/NeO
Kan bli riktigt nice!
Bra Ravis.
/NeO
kanske ska ha teknik forumen kategoriserade för dom olika modellerna???hållundan skrev:Njae, eller kanske... Risken är ju att det BARA är folk i YZF-Rx avdelningen...Å bara jag som spammar i FZR-delen...
Man kanske ska ändra efter hand oxå.. Dumt att binda upp sig på nått...Ravetrancer skrev:kanske ska ha teknik forumen kategoriserade för dom olika modellerna???
lite tips o idéer kan behövas....lite ska det ju vara hur ni vill ha det, eller skall vi köra o så ändrar vi efter hand?
men faaaaan Roller, varför säger du inget tidigare för???RoLLER skrev:Kul att det är på G.
Jag tycker inte att namnförkortningen skall vara RC-nånting... T.ex RCS. RC är så etablerat för Radio Controlled att det bara för tankarna dit. Sen tycker jag att förkortningar med fler bokstäver än 3 blir för långa att rabbla.
Det är kul om förkortningen bildar nåt ord oxå....
Jag bara har åsikter och klagar men har inget bra att komma med
Men jag tänker så det knakar!!!!!
Det fanns ju några bra förslag iaf....
Ravetrancer skrev:jag har reggat domänen
www.YamahaRCS.com
Är ni nöjda med den, eller skall vi byta?
att skriva www.yamaharclubsweden.com blev så långt tycker jag så jag korta det till YamahaRCS.com, hoppas ni e nöjda med det
Roller: va hade du för förslag?
Tackar, blev lite orolig ett tag.Ravetrancer skrev:tänkte att alla FZR och YZF skulle vara med...
välkomna blir dom med följande hojar. NSR, TZR, FZR, YZF-R.....saknas det nån R hoj???Dunderkatten skrev:Tackar, blev lite orolig ett tag.
Ravetrancer skrev:dmt-butterfly.avikomna blir dom med följande hojar. NSR, TZR, FZR, YZF-R.....saknas det nån R hoj???
forumet är alldeles strax igång, har haft lite strul med det, men det e på G
TRX is on....fast vetefan om det e en R-hoj, nån som har en bild???RoLLER skrev:Borde ta med TRX iaf..... (TDM kanske e överkurs)
Ravetrancer skrev:TRX is on....fast vetefan om det e en R-hoj, nån som har en bild???
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |