Yamaha R1 High speed challenge!

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Hoj
S1000RR
Faaan va det ska klagas så fort någon lägger upp en rulle. Här lägger medlemmar på SH ner tid och pengar på att filma för nöjes skull. Sen lägger man upp det så andra ska få ta del av filmerna helt kostnadsfritt. Jag är så jäkla trött på att otrevliga kommentarer om att det inte går tillräckligt fort eller aldeles för fort. Eller så är musiken dålig och klippningen fel. Varför kan man inte bara njuta av våra hojbröders amatörfilmer och tacka dom för lite gratis underhållning.

Det är inte ofta som man ser de medlemmar som klagar mest lägga upp egna filmer så det är väl det vanliga.... avundsjukan!!

Jag tycker att det är kul som faan att se att fler och fler filmar. Det ska vi uppmuntra inte trycka ner...

Aaaa får inte glömma... bra film killar... ge oss mer

kingho

Motard is the shit!
Gick med
30 Aug 2005
Hoj
Nya på väg
Faaan va det ska klagas så fort någon lägger upp en rulle. Här lägger medlemmar på SH ner tid och pengar på att filma för nöjes skull. Sen lägger man upp det så andra ska få ta del av filmerna helt kostnadsfritt. Jag är så jäkla trött på att otrevliga kommentarer om att det inte går tillräckligt fort eller aldeles för fort. Eller så är musiken dålig och klippningen fel. Varför kan man inte bara njuta av våra hojbröders amatörfilmer och tacka dom för lite gratis underhållning.

Det är inte ofta som man ser de medlemmar som klagar mest lägga upp egna filmer så det är väl det vanliga.... avundsjukan!!

Jag tycker att det är kul som faan att se att fler och fler filmar. Det ska vi uppmuntra inte trycka ner...

Så rätt skrivet:yoparty nu får man se hur länge det tar innan nån inte tycker samma:rolleyes:

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966

Jag har lackt upp 2 ammatör filmade rullar när jag kör, hehehe

Jag tror de e knapt 5% här på sh som lackt in en film men 95% klagar, man kan ju säja så här i stället till den som klagar, försök göra de bätre själv o helt ärligt tror jag inte dom kan de.

Killen får hjärna köra fortare o hur han vill men ljuset skule vart på när de e mörkt annars va de fart :)

P-G du har inte slängt in någon film en eller? :)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
3121092 Faaan va det ska klagas så fort någon lägger upp en rulle. Här lägger medlemmar på SH ner tid och pengar på att filma för nöjes skull. Sen lägger man upp det så andra ska få ta del av filmerna helt kostnadsfritt. Jag är så jäkla trött på att otrevliga kommentarer om att det inte går tillräckligt fort eller aldeles för fort. Eller så är musiken dålig och klippningen fel. Varför kan man inte bara njuta av våra hojbröders amatörfilmer och tacka dom för lite gratis underhållning.

Haha, vad är ditt problem?

Folk har skrev vad dom tyckte bara. Sen att filmen gick ut på att han körde fort rakt fram och lite på bakhjulet i 2 minuter gör ju inte precis att folk blir begaistrade. :rolleyes:

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Jag har lackt upp 2 ammatör filmade rullar när jag kör, hehehe

Jag tror de e knapt 5% här på sh som lackt in en film men 95% klagar, man kan ju säja så här i stället till den som klagar, försök göra de bätre själv o helt ärligt tror jag inte dom kan de.

Killen får hjärna köra fortare o hur han vill men ljuset skule vart på när de e mörkt annars va de fart :)

P-G du har inte slängt in någon film en eller? :)
Kan väl säga att P-G e en av dom som gör dom grymmaste filmerna!!!!!! Keep up the good work P-G:tummenupp :tummenupp :tummenupp

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Riktigt skön film tycker jag. Jag kollade den flera gånger. Sköna flybyes kan man aldrig få nog av :tummenupp

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
:) bra film, helt i min smak!
Får en att längta efter hojjen, och brassa som fan!
Men seriöst who the fuck is lalle? :D

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda

Visst är det kul med filmer men om man inte tycker det är bra så kan man ju inte säga det. Visst, man kan vara tyst oxå men ibland är det så dåligt att man inte kan låta bli att säga det. Typ som med dessa filmer.

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
:) bra film, helt i min smak!
Får en att längta efter hojjen, och brassa som fan!
Men seriöst who the fuck is lalle? :D

tycker jag med riktigt kul, jag får adrenalin av att bara titta på det...
men finns inte dessa filmer att ladda ner?

Lalles R1 har racing kåpor som inte är utskurna för lyse

Vilket gör TomasG R1-06 mer brutal?
http://www.youtube.com/watch?v=4WGDWT7Ev5M&mode=related&search=

den förbi körning var ju inte häller några fel:yoparty

Last edited:

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
När vi ändå talar om att bjuda på sig själv kan jag ju visa mitt första test med kamera och redigeringsprogram.

Och ska ni klaga på att jag inte kör bombartempo kan jag tala om att det var rätt så underkylt :tungan Men ni ser ju åtminstone den goa vägen!

EDIT: underlättar för er om länken finns med :huvet

http://sporthoj.years2.com/First_film2.mpg

Dominator-Rocks

Guest
När vi ändå talar om att bjuda på sig själv kan jag ju visa mitt första test med kamera och redigeringsprogram.

Och ska ni klaga på att jag inte kör bombartempo kan jag tala om att det var rätt så underkylt :tungan Men ni ser ju åtminstone den goa vägen!

EDIT: underlättar för er om länken finns med :huvet

http://sporthoj.years2.com/First_film2.mpg

:rolleyes:

Du återkommer väll med en ny rulle med Extrema hastigheter/galnare körning en vad SH´s medlemmar någonsin skådat! så fort väglaget tillåter förstås!??

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
:rolleyes:

Du återkommer väll med en ny rulle med Extrema hastigheter/galnare körning en vad SH´s medlemmar någonsin skådat! så fort väglaget tillåter förstås!??

Jag har ju självklart filmat en riktig bombarrulle... från årets första samåkning... självklart innan jag kände till motstyrning, gaskontroll, viktfördelning och allt annat sånt där onödigt... Sen att jag har kört ca 10 mil innan på säsongen gör ju att jag verkligen är på hugget :rolleyes:

Den första filmen är ju test av kamera och den här är test av kamerafäste... Sedan har dessvärre inte vädret tillåtit så mycket mc så några bombrepor finns inte dokumenterade...

http://sporthoj.years2.com/Copy of whos_your_daddy.mpg

Håll i hatten för nu jävlar blir det action!

Jag vet att jag är en skam för oss motorcyklister... Jag borde filma hur jag uiiiiilar som en gud förbi ett dagis eller drar en femminutersrepa på bulten istället...:tuttar Men tillsvidare får ni hålla tillgodo med lite söndagsåkning...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA