Yamaha R6 -06 I Streetfighter?

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Ort
Stockholm Stolthet Haninge!
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
Markan skrev:
2492616 Andreas du skrev ju en en tråd på ett annat forum för ett tag sen att du tyckte att det var onödigt med handbroms på mc och att de var lia bra att lära sig rätt från början...:) men du kanske har ändrat dej?:yoparty


Hmm? Då måste jag ha varit riktigt trött när jag skrev det för jag kommer inte ihåg när jag sa det, precis som hedlund säger lite skönt att ha handbroms när man ligger på en High chair! :tuttar

Mvh Andreas
 

berglundracing

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Vallentuna
Hoj
gsxr750,KTM 250EXC
Är det samma motorblock som 03 så kan jag tala om hur jag moddade oljesnabeln. Nån körning kan vi väll göra men fram till februari ligger jag tok lågt med stuntningen. Dock så är jag sugen såklart att prova din dyrgrip. Då kan du prova min motorbromsraket:)

Thomas
 

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Ort
Stockholm Stolthet Haninge!
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
berglundracing skrev:
2492785 Är det samma motorblock som 03 så kan jag tala om hur jag moddade oljesnabeln. Nån körning kan vi väll göra men fram till februari ligger jag tok lågt med stuntningen. Dock så är jag sugen såklart att prova din dyrgrip. Då kan du prova min motorbromsraket:)

Thomas


Tack Tomas!
ska fråga Yamaha om jag kan få sprängskisser på Olje pickupen och bakramen osv, självklart ska du test köra min motorcyckel :tuttar
jusst nu känns det som hojen kommer vara klar i vinter nån gågn så därför skulle det avra kul att bara testa lite.


Mvh Andreas
 

berglundracing

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Vallentuna
Hoj
gsxr750,KTM 250EXC
Andreas! skrev:
2492853 Tack Tomas!
ska fråga Yamaha om jag kan få sprängskisser på Olje pickupen och bakramen osv, självklart ska du test köra min motorcyckel :tuttar
jusst nu känns det som hojen kommer vara klar i vinter nån gågn så därför skulle det avra kul att bara testa lite.


Mvh Andreas

Hör av dig om den är klar när snön ligger i vägen:tummenupp
 

Tommy_L

www.stuntindustry.com
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Gävle
Hoj
ZX6R
Kul att du ska börja köra stor hoj..

ps! jocke å jag ska nog ha ett par sådana här..
 

Bifogat

  • rhf_700p.jpg
    rhf_700p.jpg
    50.8 KB · Visningar: 129

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
andreas, har du hittat en lösning på fly by trotteln och tomgångshöjning???
 

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Ort
Stockholm Stolthet Haninge!
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
Glassen skrev:
2556170 Haru fått r6:an än?:mad:

Jag är inte ett dugg avundsjuk:gnissla


Ja jag fick den idag! :yoparty
Kommer komma upp en tråd om det senare ikväll!

Bruno: Jag och marcus_136 plocka av luftburken idag och kolla men vi hitta inget :huvet vet du någon anna lösning? eller hru man gör på jusst min moddel?
 

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
Andreas! skrev:
2556807 Ja jag fick den idag! :yoparty
Kommer komma upp en tråd om det senare ikväll!

Bruno: Jag och marcus_136 plocka av luftburken idag och kolla men vi hitta inget :huvet vet du någon anna lösning? eller hru man gör på jusst min moddel?
finns nog inga som riktigt vet än då hojen har så ny teknik och vad jag vet så stuntar ingen med en sådan än. jag skulle tro att en pc som programmeras med högre tomgång är enda alternativet. har du snackat med yamaha om det??
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Bruno skrev:
2557511 finns nog inga som riktigt vet än då hojen har så ny teknik och vad jag vet så stuntar ingen med en sådan än. jag skulle tro att en pc som programmeras med högre tomgång är enda alternativet. har du snackat med yamaha om det??

Funderade på om man kunde mecka dit nån skruva som öppnar trottlarna väldigt lite. Alternativt att man höjer den på reglaget vid gashandtaget (dock kan det ju kanske bli problem när man svänger hojen med uppskruvad tomgång)
 

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Ort
Stockholm Stolthet Haninge!
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
Bruno skrev:
2557511 finns nog inga som riktigt vet än då hojen har så ny teknik och vad jag vet så stuntar ingen med en sådan än. jag skulle tro att en pc som programmeras med högre tomgång är enda alternativet. har du snackat med yamaha om det??

Har varit så glad idag så jag tänkte inte så mycket på såna saker men det blir till att fråga.. det första jag ska göra imorgonbitti! :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top