Yamaha R6 25kw strypbrickor

creare

Guest
hmm.. måste man verkligen ha det? Jag regbesiktade hojen utan klisterlappen utan problem i alla fall :)

Inte för att skryta men jag har också 33starka hästar i min hoj :yoparty

Syfta mer på när man är ute o kör :p Men vet ej om det går bra att ha stryp-info-pappret i fickan när man kör, borde då det i princip är samma sak som att ha klister-lappen på hojen.

Själva monteringsintyget kan man gott förvara hemma iallafall.

Vid t.ex. uppkörningen för min del letade läraren efter klister-lappen innan jag ens fick starta hojen o visa mina bombing-skillz :tungan

Uldrer

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2014
Hoj
1999 Yamaha r6
Hej! Jag undrar om det finns någon vänlig själ som har måtten på antingen 25 kW eller 35 kW strypbrickor till Yamaha r6 1999. Köpte en reggad 25kw r6 men som brickorna inte var med på, och då tänkte jag göra egna och sätta i. Grymt tacksam för svar!

Ha de gött!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hej! Jag undrar om det finns någon vänlig själ som har måtten på antingen 25 kW eller 35 kW strypbrickor till Yamaha r6 1999. Köpte en reggad 25kw r6 men som brickorna inte var med på, och då tänkte jag göra egna och sätta i. Grymt tacksam för svar!

Ha de gött!

Har du ett A beg kort (Inte A2)? Om inte så kan du nästan lika gärna köra den ostrypt eftersom att du ändå kör olagligt.

Spoke

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2012
Hoj
Yamaha R6 Yahama XT Kawasaki Er-5
Jag satte i mina brickor men körde i typ 2 månader då hojjen är helt oduglig med brickorna i :7peta...
Men om du ändå vill ha brickorna i pga försäkringsbolaget med mera så är de 4 brickor som sitter mellan förgasarna och insuget (sitter en skåra som dem klickar i), efter de så sitter de plaströr som man sätter ovan membranet för att hindra nålen att gå hela vägen upp inget du känner på gasen men iallafall.
Sen avslutar du med en förgasarsynk så är de klappat och klart!
Förgasarna är ett hellvete att få loss och sätta dit pga skruvar som bara japaner kommer åt:död

(Har en kompis med 25kw kort med en fullefektshoj på pappret och han har blivit stoppad av polisen 4 gånger denna sommar.. ingen av poliserna har antytt att effekten är fel så de är verkligen ingen som bryr sig:fyllisar förutom försäkringsbolaget)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati