Har sjalv en skapligt ny 600'a som førsta hoj (Se avatar) och jag tycker inte den ar for stor men nu ar ju jag vuxen och har varit det et antal år.....jag iaf hade ångrat mig om jag kjøpt något mindre, men det ar ju jag det..
halmstads_kung skrev:Mycke Bullshit här inne nu...
En R6:a är ett alldeles utmärkt första val om du inte lider av ofrivilliga kramper i armar å ben....Såg inte vilken ålder du hade....har min nu som mellanhoj...pigg å go...å strypningen flyger till våren...å då blir den ännu piggare!
Krångel med förgasare???....Möjligtvis på senare 80:talet att förgasare
krånglar men fan inte i millenium 3...har du växt upp på hoj känner du säkert viss skillnad...men e du som jag livsnjutare så bryr man sig inte om det lilla svacket i effektkurvan!
Lycka till
JONQAS skrev:E vi inte i Millenium 2?
Retep skrev:
första var år 0-999
andra var år 1000-1999
tredje är år 2000-2999
Tillbaka till ämnet i fråga kanske..?didde_dängrot skrev:Då har man bestämt sig för att ta hoj kort nästa år då.
Men inte orkar man vänta på att köpa hoj innan man har kort?
Ikke.
Så jag har börjat titta på lite olika Yamaha R6r 01-03...
Finns det ngra svagheter denna hoj har just dessa årsmodeller man
ska kolla på? Vad brukar ni kika på när ni köper hoj av privatperson?
MVH
Didde D Rot
SISU skrev:Tillbaka till ämnet i fråga kanske..?
Ni som kör -03 hur stor skillnad gör insprutningen egentligen.. är det värt att uppgradera nästa höst?
EZrideR skrev:hur har du råd med en D70 och en mc samtidigt???
Har du varit snäll i år och fått det av eller har du köpt den själv??? hur mycket kostade det???
EZrideR skrev:jäpp jag gillar den oxå starkt mycket... funderar kring 7D alt D70n...
Jag förstår inte varför en del tycker att det är fel att börja med sporthoj. Jag började med en Kawasaki ZX-6R. Är det sporthojar man är intresserad av och inte är TOTALT tappad bakom en vagn så ser jag inget som helst problem i att köpa en R6:a om första hoj...Clifton skrev:Ska du verkligen ha en R6 som första hoj ?.
SISU skrev:
.......
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati