roadwraith
All guts, no glory
Hej
För ett tag sen kom jag över en Yamaha RD350 som hade skurit fast det fanns nya delar med. Min far plockad ihop den fast sen någon stans så blev den bara stående pga nya projekt.
Motorcykelen är rulland igen och motorn går så fin men lite med bromsar att göra vid och framgaffelen fast det är inte det som är frågan.
Jag vill minnas att den motorcykelen har separat oljetillförsel. enligt föra ägaren så var det den som la av och gjorde att motorn rasade. Ni somhar ägt en sådan motorcykel hur pålitlig är den funktionen eller jag bör blanda själv???
Och hur många procent bör motorn köras på om man blanda själv.
Jag hade tänkt gräva fram motorcykelen idag. Den har ståt två år nu och det är minsan på tiden att denna klassiker blir färdig.
För ett tag sen kom jag över en Yamaha RD350 som hade skurit fast det fanns nya delar med. Min far plockad ihop den fast sen någon stans så blev den bara stående pga nya projekt.
Motorcykelen är rulland igen och motorn går så fin men lite med bromsar att göra vid och framgaffelen fast det är inte det som är frågan.
Jag vill minnas att den motorcykelen har separat oljetillförsel. enligt föra ägaren så var det den som la av och gjorde att motorn rasade. Ni somhar ägt en sådan motorcykel hur pålitlig är den funktionen eller jag bör blanda själv???
Och hur många procent bör motorn köras på om man blanda själv.
Jag hade tänkt gräva fram motorcykelen idag. Den har ståt två år nu och det är minsan på tiden att denna klassiker blir färdig.