Jag har vägarna förbi on någon vecka, jag kan ta med släpet och köra bort den åt dig, utan kostnad för dig, bara för att jag är så snäll.
Sorry, en annan Sporthojare hämtar den redan om 6 dagar, också kostnadsfritt. Gud så snälla alla är
Jag har vägarna förbi on någon vecka, jag kan ta med släpet och köra bort den åt dig, utan kostnad för dig, bara för att jag är så snäll.
På alla hojar jag bytt kylarvätska på så har det räckt att klämma på alla slangar och luta hojen rejält åt båda hållen. Sen håller man koll på nivån de första körningarna.Så jag plockade isär och rengjorde soppapumpen och bytte filter, då gick den bra igen.
Sen tömde jag kylsystemet och när jag fyllde på med glykol så toppade jag av oklar anledning upp övertryckskärlet istället för där man ska fylla på, dvs kylarlocket som sitter på pumpen. Hmm fyllde på där också och nu går tempmätaren upp på högsta gröna nivån.
Så det blev nog luft i systemet, någon som har koll på hur man luftar systemet på denna hoj? Pumpen sitter högst av allt så den pumpar nog mest luft nu är jag rädd.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|