yamaha TRX 850

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Hoj
Fiskebåt
raceman_peps skrev:
Hoj-biten har en snygg till salu nu...

http://www.hojbiten.se/

Jag har åsså en snygg Trx till salu!!!
Sök bilder/användarnamn/trx85r.(dålig bild )
Den har kåpa o bakdel från zx9r.
Ser väldigt bra ut.
Har även en video jag gjort(33mb) där man ser den från alla vinklar + att man hör den sköna motorsången :tummenupp
ps.e det nån som vill se den kan jag skicka den via ICQ.Har ingen möjlighet att lägga upp den nånstans :tungan

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
TRX är en grymt underskattad hoj som är klart prisvärd tycker jag, mer än 45 000 ska du dock inte ge för en i Sverige. Hade en förut och skulle gärna haft kvar den om jag hade haft råd. :(

Dock tycker jag att detta är en grymt snygg TRX, kåpa är snyggare än utan. :mattias

Bifogat

• HonkDaWillies-TRX.jpg
    HonkDaWillies-TRX.jpg
    41 KB · Visningar: 106

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
TRX85r skrev:
Jag har åsså en snygg Trx till salu!!!
Sök bilder/användarnamn/trx85r.(dålig bild )
Den har kåpa o bakdel från zx9r.
Ser väldigt bra ut.
Har även en video jag gjort(33mb) där man ser den från alla vinklar + att man hör den sköna motorsången :tummenupp
ps.e det nån som vill se den kan jag skicka den via ICQ.Har ingen möjlighet att lägga upp den nånstans :tungan
TRX85r man ser ju inget alls på dom bilderna, fixa lite bättre bilder :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Hur står sig TRX:en i drag mot andra hojar?? typ cbr 600 r6 mfl?

korkad fråga kanske :kocko men va fan man måste ju fråga för att få veta :Bugar

vägra floyd

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2004
Hoj
Buell & Harley
Jämföra äpplen och päron...

Jag tycker inte trx skäms för sig.
En förbannat trevlig hoj med lagom motor helt enkelt.
Ingen jätteräser dock.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Många säger att bromsarna är dåliga på TRX en, passar oken från R6 eller R1 eller någon annan hoj utan att man behöver bygga om något?? behöver man byta bromsskivor vid ok byte eller passar det endå

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
det ska bara vara att byta

Har inte gjort det själv dock. Har snart ett par R1 ok -03 till salu, om du är intresserad.

/Joakim

nattvakten skrev:
Många säger att bromsarna är dåliga på TRX en, passar oken från R6 eller R1 eller någon annan hoj utan att man behöver bygga om något?? behöver man byta bromsskivor vid ok byte eller passar det endå

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
TRX-joCCe skrev:
Har inte gjort det själv dock. Har snart ett par R1 ok -03 till salu, om du är intresserad.

/Joakim
nej det är jag nog inte för jag har ingen hoj än, men pysslar just nu med en förundersökning ang just en sån hoj, försöker få fram så mycket fakta som möjligt innan jag slår till, tack endå vh Johan :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
kan någon hygglig prick lägga upp några bilder på instrumenteringen på en trx, jag har letat hela natten men inte hittat några vore jag tacksam :tummenupp

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Hoj
Fiskebåt
nattvakten skrev:
kan någon hygglig prick lägga upp några bilder på instrumenteringen på en trx, jag har letat hela natten men inte hittat några vore jag tacksam :tummenupp
Här e instrumenteringen på min(före detta ombyggda trx nu såld)

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
nattvakten skrev:
Vet inte om bromsarna är dåliga, men de blir i vart fall bättre med andra ok. Bara att bulta på de nya oken, inget annat behöver bytas. (En del av förbättringen kan iofs ligga i att det sitter andra belägg i R1/R6 oken oxå...) Fick du inte mitt PM?
/Hasse

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
HansJ skrev:
Vet inte om bromsarna är dåliga, men de blir i vart fall bättre med andra ok. Bara att bulta på de nya oken, inget annat behöver bytas. (En del av förbättringen kan iofs ligga i att det sitter andra belägg i R1/R6 oken oxå...) Fick du inte mitt PM?
/Hasse
Nej det kom inget PM, mätaren längst till höger är det tankmätare?? syns inte

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
nattvakten skrev:
Nej det kom inget PM, mätaren längst till höger är det tankmätare?? syns inte
Tankmätare? Trippmätare och reservkran funkar bättre :) Finns däremot vattentempmätare, kan vara den du ser. Jag provar att skicka nytt PM!
/Hasse

Dacke63

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
Yamaha XT 500
Ljudet e grymt

Har en -96 sedan ett antal månader. Rörramen (utseendet) och ljudet är stora+. Skön att köra men inget att sitta bakpå (säger hon :) )
Slip on från IXIL ock KN filter hittills + dynojetad i Tyskland (importerad). Bläddrar i Kedo katalogen och funderar på nästa steg!

nattvakten skrev:
Tjenar alla hoj åkare
jag är helt ny på sporthoj.com och ska snart köpa min första hoj, jag fick se en TRX 850 vilken skönhet!! nu vill jag veta allt om denna hoj om någon har en eller haft en så skriv så mycket som möjligt vh Johan :yoparty

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
har inte fått arslet ur och bestämt mej, men det är skit samma när jag idag fick veta att jag förmodligen kommer att bli arbetslös 1:a jan 2005, nu kanske man inte köper någon hoj alls :(

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring