Ja det är ju så jävla inne nu med bobber o jag gillar stuket, en polare hade ett avstannat projekt som jag köpte, hans vision var mer åt chopperstuket men det är inte alls min grej så har moddat om den en hel del med sänkt styre, kortad bakskärm o annat, tanken är en cool hoj att cruisa till gymmet eller till macken för att hadla snus med, kommer förmodligen inte bli färdig i år då jag i regel inte pallar meka på sommaren (då ska jag bomba bana med r1an )
Som den står nu så väntar den på framlampa, frambroms, bakbroms, el, omlack
Färgtema som är planerat:
Mattsvart ram
Mattsvart Tank
Mattsvart bakskärm
Röda hjulcentrum polerade ekrar röda fälgbanor vita däcksidor
svart blank motor
(vad tror ni om detta?)
Letar även efter enkla broms samt kopplingshandtag inklusive vätskebehållare till frambromsen, inbillar mig att man kan köpa från nån crossmoped med skivbroms fram och vajjerkoppling (tips?) får gärna vara så små och enkla som möjligt.
Tro nu inte att jag kommer uppdatera med fina bilder varje dag för detta är tänkt som ett långtidsprojekt startar mest tråden för det kanske kan inspirera någon och jag kommer säkert behöva lite råd och tips längs vägen
Ett par bilder hur den såg ut när jag gick in från garaget idag, ena förgasaren rengjord och ett par bilder på hur grundlayouten är på hojjen
Som den står nu så väntar den på framlampa, frambroms, bakbroms, el, omlack
Färgtema som är planerat:
Mattsvart ram
Mattsvart Tank
Mattsvart bakskärm
Röda hjulcentrum polerade ekrar röda fälgbanor vita däcksidor
svart blank motor
(vad tror ni om detta?)
Letar även efter enkla broms samt kopplingshandtag inklusive vätskebehållare till frambromsen, inbillar mig att man kan köpa från nån crossmoped med skivbroms fram och vajjerkoppling (tips?) får gärna vara så små och enkla som möjligt.
Tro nu inte att jag kommer uppdatera med fina bilder varje dag för detta är tänkt som ett långtidsprojekt startar mest tråden för det kanske kan inspirera någon och jag kommer säkert behöva lite råd och tips längs vägen
Ett par bilder hur den såg ut när jag gick in från garaget idag, ena förgasaren rengjord och ett par bilder på hur grundlayouten är på hojjen