Ahahah, även om jag gärna kör en Opel Astra är jag inte säker på att jag vill ha en hoj som jämförs med den...
ÅAS, den tråkigaste hojen är ändå roligare att köra än en Opel Astra... Utom då det regnar....
Håller med om att XJ600 är tråkig, som sagt. Däremot skulle jag vilja säga att en tråkig hoj är nästan värre än en tråkig bil. Inget av det är kul, men i den tråkiga bilen sitter man åtminstone hyfsat bekvämt och det är ganska praktiskt. På den tråkiga hojen sitter man bara och tänker på att sadeln är för hård, att det vibrerar, att det bullrar en massa etc. Allt sånt man inte tänker på på en rolig hej eftersom det är just roligt. Tråkig hoj = helt meningslöst och sämre på alla sätt än alternativen i min värld
Jag tror det beror på om man är motorcyklist eller bilist som äger en motorcykel.
Japp, håller med. Vi som är motorcyklister har vanligen lite större krav på körupplevelsen än att det ska vara tvåhjuligt och ta en från punkt a till punkt b.
Jag är hellre motorcyklist från A till B än tar bilen. Finns det en krokig väg mellan A och B så åker jag tidigare eller kommer fram senare. Men det handlar väl om intresse...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|