Jag har en liten precis mellan G och F som sitter högt upp, precis vid belysningen. Sen har jag täckt för den med en vit plopp som man fick till. Sen har jag dubbelhäftande tejp på insidan vid både blinkers, så den ska vara rak hela tiden. Riktigt nöjd faktiskt
[/QUOTE
Okej bra bra då vet jag!!
Hur är det med avgassystemet då? får du avgassmällar eller andra obehagliga ljud som tyder på fel bladning?
Nja, den mullrar lite och sådär. Eftertänder ibland när man ger mycket gas på låga varv och släpper gasen snabbt, men det gjorde den med originalsystem också. Så jag kommer inte köpa pc, luftfilter, mappa och sådär. Det är isåfall i framtiden och för att få ut mer effekt
Ahh ser ju skitnice ut
. Var köpte du delarna? Ska hämta min xj6:a nu i veckan (hoppas jag) och det första som ska göras är att rensa baken.
Skylthållaren va från biltema
Blinkers hade jag sen tidigare på min förra hoj, köpte i någon mc-butik
Belysningen köpte jag på Mitonga (butik i Skåne). Den va med dubbelhäftande tejp på baksidan och böjbar, riktigt smart och enkelt.
Sen beställde jag en helt ny skylt, ser så mycket bättre ut när den är hel och ren.
Sen är jag väldigt petig när det gäller kablar, hojen ska va snygg både på insidan och utsidan. Köpte en hoj en gång och förra ägaren hade bara kapat kablarna och snurrat ihop dem i hojen, låg helt öppet och sådär. Det är fan skitfarligt att ha det så. Köp ett par ordentliga toppklämmor och se till att tejpa ett varv runt klämman, fall i fall det skulle bli blött där inne. Kostar typ 50kr, tar en timmes extra jobb men det är det fan värt!