Bättre sent än aldrig.. eller.. ja.. whatever
http://www.youtube.com/watch?v=0iI8EucEwBk
Ute och lekte med en Triumph Sprint..
http://www.youtube.com/watch?v=0iI8EucEwBk
Ute och lekte med en Triumph Sprint..
Hejsan! Håller på att ta mitt kort nu och har köpt mig en XJ6 Diversion F som första hojj! Tycker den är väldigt körvänlig! Däremot ogillar jag "symaskin's ljudet" Och undrar då ifall man kan få tips på hemsidor angående Hel system där man inte behöver ta bort Centralstödet då jag tycker detta är väldigt bra att ha. Har kollat runt lite men informationen är väldigt dålig på samtliga sidor. Kan tänka mig ett Arrow, GRP, Devil, SC eller dylikt. Viktigt att det ser snyggt ut och att det låter bra och mycket!
Tacksam för svar.
Vad är det för serviceintervaller på XJ6:an?
Första vid 100 mil sen var 1000:e mil tror jag . Kolla i manualen
hallå hallå! Här har ni en ny medlem i xj6 familjen.
Köpte min i lördags, har avverkat 25 mil hittills känns riktigt bra faktiskt.
Har väl planer på att bygga om lite, men de får bli i vinter, nu måste jag åka ikapp alla mil jag missat iår
Tjena!
Tänkte en köpa en XJ6'a, nakna varianten, men tycker den låter lite tradigt Kommer köra den 25kw strypt, så ett helsystem är väl att ta i. Men vad finns det för alternativ när det kommer till slipon's? Hittar inget när jag googlar, finner inga slipons på ebay utan bara helsystem. Och det varken behöver jag eller har råd med.. Var kan jag beställa och vilket är prisvärt?
Jag kan Ingenting om el osv.. Men vad skulle jag behöva för att byta ut den befintliga nummerplåtsbelysning mot 2 dioder eller liknande? Gärna eventuella sladdar och kontakter också
EDIT: Beställde en sådanhär, den ska väl fungera? Såhär ser skylten ut just nu, ska lacka plåten, sätta dit dioden och koppla ihop allting sen är det klart
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|