Vart har han köpt sadeln??
Kolla här:
http://www.enit.topsellerie.com/YAM...ol-tank-covers-tank-bags-motorbike_8_507.html
Vart har han köpt sadeln??
Här kommer lite bilder kan lägga upp mer sen när jag är klar.
Vackert, var har du köpt kutzen?
Någon som vet om det är någon som helst skillnad på xj6'a 2009 el 2010?
ABS fanns redan 09 men Yamaha sverige valde att ta in modellen med ABS först 2010.
Ni som har en XJ6, upplever ni några vibrationer? Såg att den fått lite kritik för det....
Funderar på att beställa denna på ebay, på bilden så har dem flyttat över original blinkers samt lyse för reg plåt.
För så som det ser ut original funkar ju bara inte...
köp på biltema ist det är billigare =)
Hej allihopa Siter och funderar på en XJ6-N nu efter att ha kvaddat min FZ1-N. Lite tråkigt att behöva byta ner sig men den är ju mycket billigare och ser jävligt fräck ut. Är det mycket skillnad efter att man har bockat bort trottelstoppet och kan man lägga den mycket innan fotpinnarna tar i? dom ser ut att sitta väldigt lågt.
Har precis bytt till ett G.P.R system på min o blev jäkligt nöjd, riktigt trevlig ljud o snyggare enligt mitt tycke! nu vänta ja bara på skylthållare som ska dit! slänger upp en bild som är tagen med kass kamera tyvärr..
Vilket trottelstopp, hur fungerar det?
Hur många fler hästar ger systemet och har du fått bänka hojen efter det?
Har precis bytt till ett G.P.R system på min o blev jäkligt nöjd, riktigt trevlig ljud o snyggare enligt mitt tycke! nu vänta ja bara på skylthållare som ska dit! slänger upp en bild som är tagen med kass kamera tyvärr..
bjud gärna på lite ljud från den
Slängde på de igår så har inte bänkat den ännu,ska se hur den går först!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|