Yamaha XJ6-Tråden

Hej allihopa!

Vilket avgassystem är det som gäller?

Har läst genom tråden och SC-Project verkar ju intressant men hittar det ingenstans att köpa...

Dom andra två intressanta alternativen är från Arrow samt Ixil Hyperlow. Någon som har input på vilket av dem som är bättre?

TY!

hej ny på forumet håller på och ta mc kort. har precis köpt mig en yamaha xj6 2011 och känner att orginal avgassystem inte gör tillräckligt med ljud ifrån sig. har sett och hört sc project men verkar som dom lagt ner tillverkningen till xj6. sen har jag sneglat åt g.p.r helsystem men tycker prislappen är lite hög. någon som har något annat att rekomendera och även en återförsäljare?

Är det nån som har provat å dreva ner ett kugg i fram på sin xj6? hur blev den i såfall.

för övrigt så har jag ett termignoni system tilll ssalu om det är av intresse jonas fridlund.

Är det nån som har provat å dreva ner ett kugg i fram på sin xj6? hur blev den i såfall.

för övrigt så har jag ett termignoni system tilll ssalu om det är av intresse jonas fridlund.

Hur ser avgassystemet ut? Jag letar efter ett som sticker ut lite på sidan likt original.

har Ixrace helsystem, låter högst o coolast i stan, smällar höga som dynamit när ja släpper på gasen, så med andra ord KÖP.

Känns nästan pinsamt att fråga, men hittar det ingenstans.. :huvet
Vad är skillnaden mellan vanliga Xj6, Xj6 Diversion och Xj6 Diversion F?

Är det någon som råkar ha ett par passagerarhandtag som passar på en XJ6n 2012? Dessa saknas på min hoj vilket ser lite konstigt ut.

Hej

Vet ni vad för bult man ska använda här, då jag har krockskyddet på (köpt så) fick jag aldrig de originala bultarna. Dessa är lite för långa och man kan inte halvera de heller då första hälften inte har gängor.

xj6 bolt.jpg

Tjena, försöker skaka lite liv i xj6 tråden här. Har precis fått hem ett ny kåpglas, gör riktigt stor skillnad. Lämna gärna en kommentar på vad ni tycker. Fick också hem ett nytt helstsystem från delkevic som ska på snart!
IMG_0763.JPG

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back