"CRV" Har själv funderat på att slänga i WIRTH fjädrar i gaffeln som ska vara ca 10% styvare, om man även tycker det är mjukt, så får man väl prova sig fram med tjockare olja.
Finns på ebay.de sök på Xt WIRTH gabfelfedern.
Som Cross åkare vill jag också ha en Öhlinare bak men finner ingen, har pratat med ÖHLINS och dom har ingen modellanpassad.. Dock passar ju Orginal Öhlins TTR600 bakdämpare, men inga till salu än så länge.
Ska höra med MXbikeparts vad han säger om 130/17 på dom fälgarna.
Jag beställde nya däck nu och köpte Michelin, ska kolla närmre på Storleken, tog som orginal iaf, då det passar sig för min körning.
-Knox-
Fått hem ditt styre ännu?
Annars får jag be han skicka det imorgon,då han har haft lite krabb med sin webshop tydligen.
Kul bilder
KN filter och Grosse Auspuff e gott..Känn efter så han inte går för snålt med soppa bara. Kanske måste Dynojet i bänk för att få det att lira rätt. kostar dock 5 lök och ger ca 6-8% Hk/Nm
Blomkvist_86
Ska ta bilder på mina nya blinkers, som för övrigt kommer från någon Mopen av okänd modell då jag snuvade MXBikeparts på dom från hans "demonterings hylla" Är inte alls bökigt att byta, skruva loss bakskärmen, följ kablarna från blinkers och dra ut, plugga i dom nya, kolla så rätt blinker tänds när du trycker på knappen och sen skruva dit. Färgerna behöver inte se likadana ut på dom nya blinkersarna bara du kopplar svart"är alltid en svart" till svart, sen ger ju sig den sista färgen.
För övrigt är min Hoj Nybes, ua såklart med Slip-on på.
Killen sparkade på däcket skrev Ram numret,frågade om min hoj var ny
nej den är "gammal" svarade jag, och åkte hem. kul med god kredit för en renovering.
Första Turen blev idag, Snön ligger vid överallt, utom på vägen som var
relativt torr. Det snöade lite, då snöflingorna hängde länge i luften innan dom landade, som var mycket trevligt att köra i.
på med långkalsonger Kronans underställströja, skyddsjackan fleece tröja,Goretex byxor och Goretex jackan,Cross stövlar, tjocka handskar och en scarvs runt näsan.
inte för att det blev kallt direkt, kom hem genomsvett ist
jag var lite för ambitiös i mitt tänkade om att kanske frysa.
När jag klev av Hojen för att handla mat på konsum som jag för övrigt skulle lägga i min stora rygga, kollade folket i byn väldigt mycket på mig..
Köra HOJ NÄR DET SNÖAR????!!!! den blicken.
fick kommentarer, är det inte kallt?
NEJ jag svettas
Kör nu förhelvete försiktigt.
Ja men vägarna är ju torra?!
Så vad väntar ni på? på med kläderna nu har mc säsongen börjat igen för oss XT åkare! men kör lugnt!