Mja nä den blev som väntat ojämnt mörkflammig. Men det tog udden av det kritvitaJaha, men gick det att få det jämnt, utan att skärmen blev flammig?
Mja nä den blev som väntat ojämnt mörkflammig. Men det tog udden av det kritvitaJaha, men gick det att få det jämnt, utan att skärmen blev flammig?
Mm, vet inte riktigt om jag vågar... Får nog fundera ut nån annan metod.Mja nä den blev som väntat ojämnt mörkflammig. Men det tog udden av det kritvita
Har inget ljud i datorn, men en blind universalgissning: Kamkedjesträckaren?Nu har jag råkat ut för ett litet bekymmer.
Hoj ut på annons, spekulant uppradad och en sista genomgång bara innan själva köpet skall göras.
Då märker jag det här.
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.youtube.com
https://youtube.com/shorts/j9aMy9y4Xy4?feature=share
Så till den samlade expertisen.
Vad tror vi det kan vara?
Det är inte den famösa muttern, den har jag kollat.
Det ändrar ju inte ljud när jag drar in kopplingen.
Utomhusvideon är med en liten skvätt extra olja i och varmkörd.
Felsökning pågår, men var skall jag fokusera först, efter att konstaterat att det inte var muttern?
Tacksam för assistans.
Det tråkiga svaret är att jag tror tyvärr att man får nöja sig med manualen till äldre modeller. Motorn i din hoj är ju i princip densamma som gjorde entré i XT550 1982.Hej. Har en yamaha XT600E från 2001, har letat efter verkstadsmanual till den, typ Haynes eller clymer men hittar inget. Finns det någon som kan peka mej i rätt riktning vad gäller det? Hittar bara till dom äldre årsmodellerna.
//Andreas
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |