Hojen skulle bara kosta 1700 för hel/hel. Service varje år på 2500. Jag vill ha en hoj som är billig att äga om man i perioder inte kör den...
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Jag kör själv numera en mindre glidare. Suzuki vz800 för att vara exakt. Tycker man blir mer harmonisk när man saknar allt vad effekt heter. Och samtidigt om man vill köra skiten ur hojen så är det ju nästan så man slipper oroa sig för att ens köra för fort. Förutom det så suger det fett att åka japps custom.
Jag fattar helt din grej, har du kikat på denna?
http://www.yamaha-motor.eu/se/produkter/motorcyklar/sport-heritage/xsr900.aspx
Gillar svart/gula kombon och tycker den ser coolt ut. Även Hondas CB 1000 i retro struk är fin.
Har också en vz800, fast bobberstukad. Kör man småvägar i hundra knutar är det en massiv nära-dödenupplevelse.
Bolten ser jäkligt fräck ut men är i grunden samma koncept, en lättare japancustom som är byggd för att se tuffare ut än en Virago.
Men låt oss vara ärliga: hojar med lutande framgaffel KÖR man inte, man försöker hindra dom från att välta i varje sväng
Jag har haft gathoj förr i sportigare karraktär, och ärligt så kan jag inte hålla igen.
Denna XV950 erbjuder inte mycket hästar, begränsar kurvhastighet och inbjuder till cruising snarare än hyperdrive, vilket är vad jag söker. En Fikahoj
Sen ljudet från V-twin klår 3-cylindrig 4-takt (haft en Triumph Street tripple).
Håller med Veritas, köp och njut.
...nu när det kostar ve och förbannelse att försäkra.
Javet, och Hypermotarden.Assåe. Det är därför satan skapade Tuonon
Börjar redan fundera på köpa ett Slipon och sätta powercommander
Någon som dock vet av ett eftermarknadsrör som bara låte pyttelite mer? Snarare bara ökar luftflödet så jag kan sätta ett mer öppet filter?
Jag har småbarn så vill inte varken väcka dom på morgonen, eller störa grannarna för mycket. Jag är inte heller mycket för HD
Köp akra dämparen till den, låter lite mer och mulligare ljud.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|