Du kanske redan har kollat här? "plastkit 1699:-"Nu har jag också en 40 år gammal YZ80!! Nån som har plast som ligger och skräpar? Ny kostar flera tusen?
Du kanske redan har kollat här? "plastkit 1699:-"Nu har jag också en 40 år gammal YZ80!! Nån som har plast som ligger och skräpar? Ny kostar flera tusen?
Nu har jag också en 40 år gammal YZ80!! Nån som har plast som ligger och skräpar? Ny kostar flera tusen?
Beställde faktiskt lite grejer därifrån för första gången, kommer i morgon. Nån plast såg jag inte då och inte nu. Enda jag hittar är nytillverkad USA för typ tre lax++Du kanske redan har kollat här? "plastkit 1699:-"
Du behöver nog inte frågaJag också... om ett par år år åtminstone för min är nog från 86 - 87 tror jag.
Ska bara montera kolv så kan jag ta över stafettpinnen i tråden sen och fråga vad jag har för fel på den.
Klicka på modellår och sen på plast så finns det både plastkit och lösa delar.Beställde faktiskt lite grejer därifrån för första gången, kommer i morgon. Nån plast såg jag inte då och inte nu. Enda jag hittar är nytillverkad USA för typ tre lax++
Är jag blind?
Ja nej den är ju alltså 40 år gammalKlicka på modellår och sen på plast så finns det både plastkit och lösa delar.
Vet inte vilken årsmod men här..
Jafanimej dom äldre finns ju ingen plast till. Jag bara högg en på måfå.Ja nej den är ju alltså 40 år gammal
Ja nej den är ju alltså 40 år gammal
Du lyckas alltså vara vagt rasistisk, generaliserande och nedsättande gentemot en vintagecross samtidigt, utan en uns av komisk touché.Annars har invandrarna en lösning, en dunk bensin?
Tänkte inte på det?Du lyckas alltså vara vagt rasistisk, generaliserande och nedsättande gentemot en vintagecross samtidigt, utan en uns av komisk touché.
Tänkte inte på det?
Men är det verkligen inte rasistisk att neka en invandrare en dunk bensin?
Och sedan är det väll inte varesig generaliserande eller nedsättande att en gammal yz80 ev bränns.
Jag ser det som att den levt ett långt och lyckligt liv, fått surra runt bland blommor o gräs i solsken på en äng, kanske rusat fram i en ung björk skog med vinden fladrandes runt plasten.
Kanske någon gång ned på stranden i kvälls solen o sakta fara fram i bränningarna med ljummet vatten upp till naven.
En 40 årig 80cc som till slut gett upp efter ett långt o lyckligt liv på hög oktan o fina oljor med unga människor som tatt den lilla skreamern till ny äventyr o oanade busstreck.
Skulle den inte vara värd en fin kunglig vikinga färd att brännas i sin vandring mot odens portar o ett bättre liv?
Jag tycker att du är misstolkande o lätt rasistisk som nekar invandrare bensin o dessutom inte hedrar en ikon med en fint kunglig avslut..
Nja jag håller inte med dej.. Dom lite nyare är så sjukt mycket bättre, sedan har inte en 80tals 80 cc några 30 hp på långa vägar.Den kan säkert sprida glädje i ytterligare många år. Kanske rent av ytterligare 40 år.
Skulle den inte vara värd en fin kunglig vikinga färd att brännas i sin vandring mot odens portar o ett bättre liv?
Jag tycker att du är misstolkande o lätt rasistisk som nekar invandrare bensin o dessutom inte hedrar en ikon med en fint kunglig avslut..
Nja jag håller inte med dej.. Dom lite nyare är så sjukt mycket bättre, sedan har inte en 80tals 80 cc några 30 hp på långa vägar.
Men det inringade försöker…Inget av det där hindrar den från att ge glädje åt någon.
Men det inringade försöker…
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |