yamahabygge, nån som har tips eller nått liggande??
tjena.
en liten moppe pojke är jag och ni kommer säkert säga att jag har hmmnat fel, men ni kan nog hjällpa mig lite.
bygger en yamaha DT som ska stå klar till sommaren, den ska sticka ut rejält för jag vill visa alla som kör sina nya moppar att man allt kan få lite fart och kraft i en gammal yamaha, även lite coolt stuk.
efterlyser
¤framgaffel (cross) helst med krona och framfälg
¤bakdämpning som är lite rejäl hjärna med en sån där liten tub brevid.
¤enduroskärmar/cross-skärmar, behöver inte vara i samma färg eller orepade
¤fram och baklampa med enduro stuk, samma här skiten kan vara repig bara insattsen funkar.
som ni kanske märker så är jag inte världs bäst i mcträsket men tackar er väldigt mycket om ni har tips eller lite delar.
står för frakt om det behövs.
tjena.
en liten moppe pojke är jag och ni kommer säkert säga att jag har hmmnat fel, men ni kan nog hjällpa mig lite.
bygger en yamaha DT som ska stå klar till sommaren, den ska sticka ut rejält för jag vill visa alla som kör sina nya moppar att man allt kan få lite fart och kraft i en gammal yamaha, även lite coolt stuk.
efterlyser
¤framgaffel (cross) helst med krona och framfälg
¤bakdämpning som är lite rejäl hjärna med en sån där liten tub brevid.
¤enduroskärmar/cross-skärmar, behöver inte vara i samma färg eller orepade
¤fram och baklampa med enduro stuk, samma här skiten kan vara repig bara insattsen funkar.
som ni kanske märker så är jag inte världs bäst i mcträsket men tackar er väldigt mycket om ni har tips eller lite delar.
står för frakt om det behövs.
Last edited: