_Candyman_
Fucked´up
Gillar inte heller Yamaha center, köp en Honda istället och handla på moped o motor där finns det trevlig personal.
Tveksamt det, gick själv runt och kollade på en båt i 20 minuter och säljaren bara satt och kollade på mig, samma sak när jag var båtägare för ett tag sedan och skulle ha delar, totalt ointresserade. Nä, dom är nog mer inriktade på att sitta och snacka skit med varandra och äta bullar tyvärr.Yamaha är ju förjävla bra cyklar överlag.. Men på Yamahacenter är dom nog mest inne på att sälja båtar. Det är synd med tanke på att dom skulle kunna tjäna bra med stålar på hojjarna oxå om dom la manken till.
Men jag testade en sprojlans FZ1n och vart kär på en gång.
Och mot mig var dom jättetrevliga från att jag ville provköra till att jag köpte den. Jag är nöjd. Man måste nog kanske åka dit och prata lite med dom först. Smörja lite.
Men dom sagt.. Dom är säkerligen mer inriktade på båtfolket.
Tveksamt det, gick själv runt och kollade på en båt i 20 minuter och säljaren bara satt och kollade på mig, samma sak när jag var båtägare för ett tag sedan och skulle ha delar, totalt ointresserade. Nä, dom är nog mer inriktade på att sitta och snacka skit med varandra och äta bullar tyvärr.
Fan va surt
Ja som vanligt har man ju inte gjort det man ska i vinter med hojjen Ska börja nästa vecka är planen, men jag siktar på att den ska vara klar till mc dagen
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|