Att köra en ny R-hoj är trams, begagnat och surhojar är väl en annan femma.
Inte så många förare som kan ställa tillbaka vilken ny R-hoj som helst och säga att det var inte tillräckligt för mig men tack för turen.
Förresten, hur får man sin hoj beslagtagen?
Detta är i princip en principfråga.
Hmm och jag som trodde det var idé att ta sig till Stockholm och kolla Yamaha center där för att få bästa service, men den resan kan man alltså ställa in? Var på Lelles idag och kika lite på både Honda och Yamaha, inte en enda säljare fråga om jag behövde hjälp, jag som snart ska köpa hoj, men får väl läsa på forum istället, får nog bättre svar där
Om man nu vill ha hjälp så frågar man ...eller????
Finns ju ingen anledning att fråga varje person ifall de behöver hjälp då 99% bara kikar...Säljaren kan ju alltid fråga men vill man nått får man vara socialt kapabel nog att öppna käften först
Om man nu vill ha hjälp så frågar man ...eller????
Finns ju ingen anledning att fråga varje person ifall de behöver hjälp då 99% bara kikar...Säljaren kan ju alltid fråga men vill man nått får man vara socialt kapabel nog att öppna käften först
Det minsta man kan begära är att få ögonkontakt och ett hej och kanske frågan vill du ha hjälp med något?, då känner man sig som kund välkommen, men jag kom på att jag är socialt handikappad och klarar inte av att prata med människor, lite läskigt det där
Det minsta man kan begära är att få ögonkontakt och ett hej och kanske frågan vill du ha hjälp med något?, då känner man sig som kund välkommen, men jag kom på att jag är socialt handikappad och klarar inte av att prata med människor, lite läskigt det där
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|