Yeehaa!

Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Sv 650S -04, Kawasaki Versys -07
Tjenare!

Helt nyregistrerad medlem här. Känns riktigt bra ju :tungan
Har tyvärr varken Mc-kort eller hoj än så länge, men jobbar på det. Hoppas att man ska hittat både hoj och kort till våren. Det är iaf det jag satsar på.
Sitter och trånar efter en Yama FZ6 Fazer varje dag och hoppas på att vintern inte blir alltför lång. Vill ju komma igång så fort som möjligt :) vilket kan behövas eftersom jag inte ens kört moppe innan. Lite nervös redan faktiskt :gnissla

Hoppas iaf på att få det riktigt trevligt här på SH och måååånga trevliga personer att prata/diskutera med!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
välkommen:tuttar

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
ScaryMary skrev:
2571219 Tjenare!

Har tyvärr varken Mc-kort eller hoj än så länge, men jobbar på det.

Varför är jag inte förvånad?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
ScaryMary skrev:
2571219 Tjenare!

Har tyvärr varken Mc-kort eller hoj än så länge, men jobbar på det. Hoppas att man ska hittat både hoj och kort till våren. Det är iaf det jag satsar på.
Sitter och trånar efter en Yama FZ6 Fazer varje dag och hoppas på att vintern inte blir alltför lång. Vill ju komma igång så fort som möjligt :) vilket kan behövas eftersom jag inte ens kört moppe innan. Lite nervös redan faktiskt :gnissla

Hoppas iaf på att få det riktigt trevligt här på SH och måååånga trevliga personer att prata/diskutera med!

Inte för att jag är särskilt pessimistiskt lagd eller gillar att gå händelser i förväg, men om du är här för att du är mer intresserad av motorcyklister än motorcyklar och kommer att fiska uppmärksamhet och ragga skamlöst så sitter du JÄTTELÖST.

Sporthoj.com är inte en kontaktsida, och den som använder den som sådan kommer att bli avstängd. Spamma i varandras gästböcker och prata med andra medlemmar via MSN/ICQ/whatever går bra, men uppenbart raggande i trådar fungerar icke.

Jag hoppas att du inte besannar mina farhågor. Jag är hellre safe än sorry, med tanke på alla stolpskottbrudar utan hoj eller kort (jorå, det finns rätt gott om stolpskottbrudar och -killar MED hoj och kort också) som reggat sig på sistone.

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Mattias skrev:
2571848 Inte för att jag är särskilt pessimistiskt lagd eller gillar att gå händelser i förväg, men om du är här för att du är mer intresserad av motorcyklister än motorcyklar och kommer att fiska uppmärksamhet och ragga skamlöst så sitter du JÄTTELÖST.

Sporthoj.com är inte en kontaktsida, och den som använder den som sådan kommer att bli avstängd. Spamma i varandras gästböcker och prata med andra medlemmar via MSN/ICQ/whatever går bra, men uppenbart raggande i trådar fungerar icke.

Jag hoppas att du inte besannar mina farhågor. Jag är hellre safe än sorry, med tanke på alla stolpskottbrudar utan hoj eller kort (jorå, det finns rätt gott om stolpskottbrudar och -killar MED hoj och kort också) som reggat sig på sistone.

Hmmm.... Alla är skyldiga tills de bevisat motsatsen eller ??:confused: .. Nä... Välkommen hit o lycka till med hojköpet , säger vi istället !:tummenupp

überkill

Guest
Hej

grymt bra val av förstahoj om du inte ens kört moppe. Den kommer ge dig massor av glädje/skräck he he!

/S

Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Sv 650S -04, Kawasaki Versys -07
Mattias skrev:
2571848 Inte för att jag är särskilt pessimistiskt lagd eller gillar att gå händelser i förväg, men om du är här för att du är mer intresserad av motorcyklister än motorcyklar och kommer att fiska uppmärksamhet och ragga skamlöst så sitter du JÄTTELÖST.

Självfallet är det inte så. Har varit intresserad av mc sen jag knappt kunde gå, och det var ganska långt innan ett killintresse började. Är verkligen inte här för att ragga, utan snarare få en massa tips om ditten och datten.
Ingen kontaktannons här inte! Är dessutom redan upptagen, så tji fick du :tungan

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
ScaryMary skrev:
2572400 Självfallet är det inte så. Har varit intresserad av mc sen jag knappt kunde gå, och det var ganska långt innan ett killintresse började. Är verkligen inte här för att ragga, utan snarare få en massa tips om ditten och datten.
Ingen kontaktannons här inte! Är dessutom redan upptagen, så tji fick du :tungan

Dåså, välkommen. Och nej, jag håller mig borta från tjejer som luktar räkor redan innan jag satt igång, så du kan vara lugn.

kraschandburn

www.varvstoppmc.se
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Gsx-r 750 -00 Gul/svart/skrapad
VÄLKOMMEN!
Hur ska hon kunna ragga här??
Finns ju bara kärringar här ändå!
Moralkärringar.

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Mattias skrev:
2572789 Dåså, välkommen. Och nej, jag håller mig borta från tjejer som luktar räkor redan innan jag satt igång, så du kan vara lugn.
Värst vad välkommnande du är, har du sprungit in i någonting idag eller :7peta :sissy

Nu låter vi tjejen känna sig HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN:tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Billson skrev:
2572841 Värst vad välkommnande du är, har du sprungit in i någonting idag eller :7peta :sissy

Nu låter vi tjejen känna sig HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN:tummenupp

Sluta smöra, hon är ju upptagen.

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
ScaryMary skrev:
2571219 Tjenare!

Sitter och trånar efter en Yama FZ6 Fazer varje dag

Varför inte en R1 direkct?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...