Yeehaa!

Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Sv 650S -04, Kawasaki Versys -07
Billson skrev:
2572841 Värst vad välkommnande du är, har du sprungit in i någonting idag eller :7peta :sissy

Nu låter vi tjejen känna sig HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN:tummenupp

SÅ ska det se ut! Fint att du visar hur det ska gå till här :tummenupp haha

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
ScaryMary skrev:
2571219 Tjenare!

Helt nyregistrerad medlem här. Känns riktigt bra ju :tungan
Har tyvärr varken Mc-kort eller hoj än så länge, men jobbar på det. Hoppas att man ska hittat både hoj och kort till våren. Det är iaf det jag satsar på.
Sitter och trånar efter en Yama FZ6 Fazer varje dag och hoppas på att vintern inte blir alltför lång. Vill ju komma igång så fort som möjligt :) vilket kan behövas eftersom jag inte ens kört moppe innan. Lite nervös redan faktiskt :gnissla

Hoppas iaf på att få det riktigt trevligt här på SH och måååånga trevliga personer att prata/diskutera med!

Välkommen!:tummenupp

kraschandburn skrev:
2572818 VÄLKOMMEN!
Hur ska hon kunna ragga här??
Finns ju bara kärringar här ändå!
Moralkärringar.

Håller med till 100%

Gick med
26 Oct 2006
Hoj
duckie skrev:
2572848 Varför inte en R1 direkct?

Jaa, kan man ju fråga sig. Har varken råd eller nån stor lust att börja med en r1, sen finns det ju inget som säger att man inte kan byta upp sig jö :)

Mattias skrev:
2572789 Dåså, välkommen. Och nej, jag håller mig borta från tjejer som luktar räkor redan innan jag satt igång, så du kan vara lugn.

Nu var du allt bra fyndig va?:arsele

Last edited:

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
YZF Thunderace
Tjaa o välkommen till oss på två hjul,,,alltid trevligt med tjejer som kör hoj!!
Hur långt har du kommit med kortet och kör du privat eller är det på en körskola?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
välkommen!

kommer ha kortet till våren med!

:tummenupp

ScaryMary skrev:
2571219 Tjenare!

Helt nyregistrerad medlem här. Känns riktigt bra ju :tungan
Har tyvärr varken Mc-kort eller hoj än så länge, men jobbar på det. Hoppas att man ska hittat både hoj och kort till våren. Det är iaf det jag satsar på.
Sitter och trånar efter en Yama FZ6 Fazer varje dag och hoppas på att vintern inte blir alltför lång. Vill ju komma igång så fort som möjligt :) vilket kan behövas eftersom jag inte ens kört moppe innan. Lite nervös redan faktiskt :gnissla

Hoppas iaf på att få det riktigt trevligt här på SH och måååånga trevliga personer att prata/diskutera med!

Gick med
26 Oct 2006
Hoj
The-Edge skrev:
2572919 Tjaa o välkommen till oss på två hjul,,,alltid trevligt med tjejer som kör hoj!!
Hur långt har du kommit med kortet och kör du privat eller är det på en körskola?

Tackar :)
Jag har gjort teoriprovet så det är bara körningen som fattas. Har tyvärr inte möjligheten att övningsköra hemma, så jag kommer att ta en intensivkurs istället.
Trodde ju inte att hojsäsongen skulle vara så länge som den ändå gjorde (gör) så började inte med körningen i höst :mad: men till våren ska jag stå först i kön till intensivkursen :tummenupp

Bettskena skrev:
2572928 välkommen!

kommer ha kortet till våren med!

:tummenupp

Fan vad skoj! Hoppas det går vägen för dig :) Lycka till!

Last edited:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jaha jaha, välkommen! Mattias är bitter av naturen, lite som en krydda. Svår att vara utan... :kär

Fast nu handlar ju tråden om dig!

Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Gustav1 skrev:
2573154 Jaha jaha, välkommen! Mattias är bitter av naturen, lite som en krydda. Svår att vara utan... :kär

Fast nu handlar ju tråden om dig!

Haha! Ska nog allt klara av honom. Är duktig på att tämja vilda hästar :tuttar :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...