YES!!! Äntligen...

Tall

Böjlig
Gick med
14 Feb 2008
Hoj
MV Agusta F4
lackofpicsdisturbingvader.jpg

drredbull

Maskulunist
Gick med
16 Dec 2006
Hoj
KTM 450 exc-f sixdays, 690 duke, Honda Dax.
Trodde släp var det som kvinnor drar efter sig efter brudklänningen. Men tycker du det är manligt så... :D :yoparty

När det första man tänker på när man hör ordet släp är det som hör till brudklänningen är mycket mer manligt. :smasha

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
snacka om Cliffhanger!! han har fortfarande inte svarat på om den är klotad eller ej, de är som en ända lång reklampaus!!

Sorry, satt på Arlanda och la in det, sen var jag tvungen att springa till flyget.
Vänster sida är inte som den var när jag hämtade den, men jag har inte klotat. Mera klantat och det är fan så pinsamt....:huvet men den är inne hos doktorn nu, så 3000 i självrisk och så är den snart lika fin igen... Och nyservad och mappad och bänkad och med ny skylthållare i bak.

drredbull

Maskulunist
Gick med
16 Dec 2006
Hoj
KTM 450 exc-f sixdays, 690 duke, Honda Dax.
skönt att det inte var något värre och att det inte blev några personskador.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Sorry, satt på Arlanda och la in det, sen var jag tvungen att springa till flyget.
Vänster sida är inte som den var när jag hämtade den, men jag har inte klotat. Mera klantat och det är fan så pinsamt....:huvet men den är inne hos doktorn nu, så 3000 i självrisk och så är den snart lika fin igen... Och nyservad och mappad och bänkad och med ny skylthållare i bak.

då får du hänga på oss i RRMC Roslagen, onsdagar kl 18 vid statoil eller vissa helger som annonseras i Gästboken på (www.rrmc.roslagen.se) iom att du är boende i Norrtan ;)

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
då får du hänga på oss i RRMC Roslagen, onsdagar kl 18 vid statoil eller vissa helger som annonseras i Gästboken på (www.rrmc.roslagen.se) iom att du är boende i Norrtan ;)

Gör jag gärna, brukade se er hänga på Statoil förra året, men då åkte jag en silverfärgad Hayabusa.

Konstigt.
Får inte upp länken till er hemsida, är det rätt adress?

Last edited:

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Äntligen så ska nytt bakparti på! På måndag lämnas hojen in på DIN MC för att byta det som gick åt skogen när den låg på sidan, samt att då ska Youshi plåthållaren på och den skall mappas och bänkas. Sen börjar det bli i det närmaste perfekt för resten av säsongen. :tummenupp
Ska lägga ut lite bilder när bakpartiet är klart.

HaDe

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Nu kommer några bilder efter det att jag fått dit youshiskylthållaren i bak, och det börjar se bra ut.. Tycker jag iaf :)

Bifogat

• bakpartiet 3.JPG
    bakpartiet 3.JPG
    90.2 KB · Visningar: 76
  • Bakpartiet 4.JPG
    Bakpartiet 4.JPG
    95.8 KB · Visningar: 93
  • Bakpartit 1.JPG
    Bakpartit 1.JPG
    92.9 KB · Visningar: 114
  • Bakpartit 2.JPG
    Bakpartit 2.JPG
    91.1 KB · Visningar: 151

cEf

Den som bäddar får ligga!
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Delvis gul å en StorTwin
Ser ju cool ut
Men du skulle ställt hojen med sidan mot solen så hade det inte blivit så mycket skugga i bilden

>>Eric

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Ser ju cool ut
Men du skulle ställt hojen med sidan mot solen så hade det inte blivit så mycket skugga i bilden

>>Eric

Okey.
Jag ska tänka på det, lovar det kommer bättre bilder, men då ihop med Evo IX, Blir utan sol och med hav i bakgrunden, hoppas det kan passa...:tummenupp

Excalibur105

Ny medlem
Gick med
14 May 2007
Hoj
GSX1300R -08
Snygg hoj!!!
Men är inte halva nöjet med att modda att det blir som en ny hoj igen?
Köpte en ny VFR förra året och har plockat bort ett vaccum spjäll, nya slipon, PCIII och lite ögon godis. Varje gång man gjorde något nytt så känndes det som en ny hoj igen, blev alltid lite bättre, lite snyggare.
Bara en tanke, men smaken är som baken.
Huvudsaken är ju att du själv är nöjd!!

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Nu kommer några bilder efter det att jag fått dit youshiskylthållaren i bak, och det börjar se bra ut.. Tycker jag iaf :)

ahh, den väcker ett habegär utan dess like, jag provkörde en sån i våras i Götet och blev överraskad hur pigg och lättkörd den var trots sina 235kg, enda som störde var att speglarna vibrerade loss hela tiden.

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Snygg hoj!!!
Men är inte halva nöjet med att modda att det blir som en ny hoj igen?
Köpte en ny VFR förra året och har plockat bort ett vaccum spjäll, nya slipon, PCIII och lite ögon godis. Varje gång man gjorde något nytt så känndes det som en ny hoj igen, blev alltid lite bättre, lite snyggare.
Bara en tanke, men smaken är som baken.
Huvudsaken är ju att du själv är nöjd!!

Jo, det är ju sant. Men jag kan lova att det finns mycket mer att göra på den, i vinter skall det moddas motor..:tummenupp

ahh, den väcker ett habegär utan dess like, jag provkörde en sån i våras i Götet och blev överraskad hur pigg och lättkörd den var trots sina 235kg, enda som störde var att speglarna vibrerade loss hela tiden.

Men speglarna vibrerar inte bort längre, för det är inte orginalspeglar.

Last edited:

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
hehe, nä men den jag körde var helt original; );)

Ikväll blev det premiär med kingen på streetrace i Nykvarn bara 16 mil dit ner, men kul var det och bra går den.. iaf på 201 meter trots att jag inte varvade över 8000. Var mycket folk brevid banan och de fattar inte ett skit om vad som kan hända med hojar och bakhjulsdrivna turbobilar.. Men Kungen gick iaf bra och lite lakrits blev det..:D

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024