Dom har väl kapat skivan istället. Det går oftast mycket fortare.![]()
ja skivan ska tydligen vara grymt mycke mjukare. så de är ju klart de kapar den istället.
Dom har väl kapat skivan istället. Det går oftast mycket fortare.![]()
S:t Johannesgatan 30 mitt emot folkes livs, vid rakarberget. Har fått brev från försäkrings bolaget i dag. Om den inte upphitas innan 30 dagar från att dom har fått in en skriftlig anmälan så får man köpa en ny hoj. Så minst 1 månad kommer det att ta innan jag får åka igen om jag har tur. Har räknat lite på vad det kommer att kosta och om jag skall ha en likvärdig hoj så kommer det att kosta mig ca 40 000. Då jag förmodligen inte kommer att få en lika bra deal på försäkringen igen så kommer den kostnaden gå upp med ca 20 000 per år, och sedan så kommer självrisken att ligga på 20 000 då den inte var inlåst i ett föråd där jag är den enda som har nyckeln. Hmm börjar överväga om man inte skulle köpa ett par inlines istället.Jaja nu har den värsta chocken släppt i alla fall...Tror jag. Jag har i alla fall börjat skämta om det vilket måste ses som ett bra tecken. Har även lagt in den på stulan fordon regnr AXU 575. Vad skall man skaffa för hoj som är ike stöldbegärlig samtidigt kul att köra?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |