Yes, beeee the evil.....

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
All my bribes has finally payed off!!!!!

Efter lite mutande så sitter man nu här med sin RR-licens. Dårar! Förstår de inte vem de har givit licens till!!!!??? MUHAHAHAHAHAAAAA! Måste GENAST springa ut på krogen och flasha det i hopp om att horder av kvinnfolk kommer kasta sig på mig (samt en och annan man, men så är det när man har en kombination av allmän läckerhet och RR-licens. Ce la vie).

Nu är det bara en vecka kvar tills dess att första ERF går av stapeln på Falken. GSXR1100R har försökt få mig att slappna av och inte hålla på och organisera så mycket (Kommentarer som "Det ordnar sig. Man åker dit och sedan är det väl någon som säger åt en när man skall köra"), men ICKE! Jag är medlem av Team Evil Racing (a.k.a Team Klot & Skrot). Vi siktar på pallplats DIREKCT(tm)! Eller, ja, pallplats & pallplats.... vi siktar på att när ingen annan ser springa upp på pallen och skrika "Top of the world ma!!!!" och sedan snabbt som fan springa därifrån. Lite som vi antar att team HET kommer göra.

Excellent........

/Freppa - Er bantorped-for-hire i cyberrymden

Ps. Mina erbjudanden om att torpedera era konkurrenter för en summa pengar ligger fortfarande. Jag har även ett specialerbjudande på "Dålig start med masskrock som följd samt kurvtagning a'la Rossi->Sete" för enbart 2000:-. Bara denna månad. Slå till nu! Annars kanske dina konkurrenter gör det.....

Bifogat

• lghr0326.jpg
    lghr0326.jpg
    19.7 KB · Visningar: 229

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Gud hjälpe oss, ännu en talanglös medioker B-förare på banan :död

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
När skickade du in ditt pappret?
Mitt inbetalnigskort kanske ligger och väntar på mig i brevlådan :banana

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
...Och när skall herrn ta och börja tävla kanske?! El Klocko måste bort och ersättas av La Grande Cykel!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
GSXR1100R skrev:
Kommer inte att inträffa... Om Klockbertil står på gridden så ska jag äta upp din katt.

Kom igen nu.
Bara för att McB vill ha lite av glamoren utan att själv ha någon press eller krav på sig behöver ni inte mobba honom.
Han har ju raggat tjej och allt igenom att hävda sitt fejkade MC-intresse.
Unna honom det nu.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Underbart Freppa. :tummenupp

Jag ska med all den kraft jag kan uppbringa försöka få med mig Mr föredettaklocko till Falken nästa helg. Jag har inte soppapengar till att åka ner själv så han får f*n ta mig åka med!!!

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Victor skrev:
Kom igen nu.
Bara för att McB vill ha lite av glamoren utan att själv ha någon press eller krav på sig behöver ni inte mobba honom.
Han har ju raggat tjej och allt igenom att hävda sitt fejkade MC-intresse.
Unna honom det nu.

:mad: :kulspruta

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
MrGooFy skrev:
Underbart Freppa. :tummenupp

Jag ska med all den kraft jag kan uppbringa försöka få med mig Mr föredettaklocko till Falken nästa helg. Jag har inte soppapengar till att åka ner själv så han får f*n ta mig åka med!!!

Nu känns det något säkrare att vi kommer ner. Jag har ju helt plötsligt råd att tanka.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning