Christoffer.L
Ny medlem
Yoshimura gör/har gjort 2 takt effekt system till 2 takt också, parre som hade en futura hade ett sånt till sin.
uggla skrev:Yoshimura gör/har gjort 2 takt effekt system till 2 takt också, parre som hade en futura hade ett sånt till sin.
uggla skrev:Yoshimura gör/har gjort 2 takt effekt system till 2 takt också, parre som hade en futura hade ett sånt till sin.
speciellt om man skall få plats med alla fyra i orginalcylindernAllround skrev:Jag tycker det bästa hade varit att sätta i fyra bilkolvar!
DEm går som fan
Aee skrev:Jag lånar din tråd, om det e okej ?
Är det någon som vet om det finns Jollymoto effektsystem till Suzuki rg125f, 92:a?
Aee skrev:Jag lånar din tråd, om det e okej ?
Är det någon som vet om det finns Jollymoto effektsystem till Suzuki rg125f, 92:a?
shoik skrev:åhh fan där ser man, dock borde det vara har gjort, går typ inte att få tag i yoshi till sin tvåtakt...
mmmuggla skrev:Det satt på när han köpte hojen, det var ju nån mer här på sh som hade haft det på sin 125a förut, finns säkert att få tag på i italien..
Solid snake skrev:Är pizza med glass gott?
Passar en cylinder från aprilia rs 125 på en hayabusa?
Tror inte det va.
PollySmurf skrev:lite gevalia i vevhuset gör oxå susen!
Solid snake skrev:Speciellt när man får oväntat besök!!
PollySmurf skrev:Jepp, rostas lite lätt och får en underbar arom av 98 oktan med en tillstymmelse av Castrol TTS... MUMMA
Fast nu är det ju en 4-taktare..
Solid snake skrev:Och då går det ju inte, luktar ju bara diesel.
Solid snake skrev:Och kottar i växellådan.
Elfie skrev:KaZmur, precis. Var tror du jag kan köpa effektrör? Måste det just vara gjort för Hyosung Comet eller passar villket som till 125'or?
Aee skrev:Tack!
RgOlsson: Var du tvungen att köpa större/mindre munstycken när du köpta det?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |